Fikk følgende mail: "Takk for at du benytter deg av Avis` online tjeneste for etterregistrering av bonuspoeng. Din forespørsel har blitt akseptert av Avis, og dine bonuspoeng vil vises på din neste kontoutskrift dersom ditt bonusprogram godkjenner dette. Bonuspoeng vil kun bli gitt dersom alle betingelser er godkjent av Avis og ditt bonusprogram. pleier det å ta lang tid ,fra denne mailen dukker opp til poengene er på plass ?
Tok vel 6-8 uker fra de kunne etterlyses til jeg fikk poengene. Så nå er jeg påpasselig med å skrive medlemsnummer i riktig format.
Når bør man begynne å vurdere å spørre etter poeng fra AVIS? Er tydeligvis ikke noen hurtigoverføring der i gården........
Sist fikk jeg etter en uke. Men da kom til gjengjeld alt i en boks, hvor det tidligere har vært fragmentert og har måttet etterspørre. Så det forbedrer seg.
Jeg har gjennomført tre leier i sommer på AMEX-kampanjen som gir 4000 poeng pr leie og 10000 ekstra etter tre leier. Fikk 4000 poeng på konto ca 1 uke etter hver av leiene, men har fortsatt ikke sett noe til de 10000 ekstrapoengene. Sendte mail til Avis for ca 4 uker siden. Da jeg purret på dem etter 2,5 uke, fikk jeg til svar at de skulle oversende henvendelsen til en annen avdeling i Avis. Fortsatt har jeg ikke hørt noe fra dem heller...