Awardfares kjører black friday tilbud hvor man kan kjøpe årsabonnement til prisen av 10 måneder. Så man får da to måneder gratis. Du finner tilbudet om du går under "Billing" på siden din.
En gang i tiden så var Black Friday-tilbudet til awardfares 50% på første året med medlemsskap Og abonnementet har i tillegg blitt betraktelig dyrere siden det
Ja, seats.aero Pro gir mer for pengene. Full funksjonalitet for halvparten av prisen av AF diamond, og 30% rabatt på black friday nå.. (Kode: BLACKFRIDAY)
Expertflyer gav meg også 20% avslag på årsabbonementet når jeg spurt om når de tenker å få star alliance tilbake...... Men svarte ikke på spørsmålet..... så jeg har fått 20% rabatt på noe som har null nytte for meg Er star alliance tilgjengelig på seats.aero ? (og hvorfor klarer da ikke expertflyer å levere det...)
Ja, seats.aero støtter alle tre alliansene. UA og AC sendte ut cease and desist til mange av disse søkemotorene, og Expertflyer valgte da å slutte å scrape UA for awards når de ble truet med søksmål..