Fant denne på Secret Flying nå: http://www.secretflying.com/2015/08...n-from-only-1295-return-with-british-airways/ Warsawa til St. Lucia eller Barbados for 15-16 tusen NOK er jo ikke verst. Visstnok ingen feil.. :"Despite the British Airways revenue department’s recent incompetence, this is NOT an error fare.!"
Ja, jeg så den, men tror jeg står over. Fin pris, for all del, men med posisjonering og hotell er man fort oppe i nærmere 20 000,-. Da bruker jeg heller avios.
Godt eksempel på en pris som er reell, og som ifht. feilprisen fra Tyskland ikke er alt for langt unna prismessig. Om noen skal krangle på tysklandsprisene - hvordan skal vi forbrukere vite hva som er rett og feil?
Det kan faktisk unngås om man flyr til destinasjoner som AA dekker fra JFK eller BOS (muligens andre steder også). Type KRK-LHR-JFK-BDA og retur samme veien. Da får man i tillegg full Concorde Room opplevelse på LHR, på LGW har de kun en First lounge. JFK har vel også CCR.
Det sies at det er en fordel å booke sånn at man må bytte flyplass (tror det er derfor AMS er en ganske populær flyplass for briter som posisjonerer seg til Europa for å få billigere langdistansebilletter, siden den er ganske godt betjent fra alle tre LON-flyplassene), for da må man selv ta ut bagasjen på Heathrow, og da er det fryktelig lett "å ikke rekke flyet" videre. Flyr man videre fra samme flyplass, kan det være vanskeligere å få ut evt. bagasje i London.
Litt dyrere enn de andre, men fortsatt en feil, eller? Har BA bekreftet denne? Han sommerstudenten hos BA sin prisavdeling må vel snart tilbake til studiene?
Stoler ikke på Twittermeldinger som sier det er greit. BA Twittermeldinger sa CUN flight var en awesome deal
he-he, det kan jeg godt forstå. Og jeg vet heller ikke annet enn det jeg kan lese på Secret Flying sin hjemmeside. Og det ser i alle fall ut til å være plenty med tilgjengelighet (på BA´s egne sider).
Når prisen i First ligger UNDER prisen for biz på samme avganger, så må man jo undre seg om det ikke er en feil. Selv om SF skriver at det ikke er det...
Jepp, det er sant. Skulle bare ønske at jeg hadde samvittighet til å ta meg en uke på Barbados eller St. Lucia...
Det er flere tilfeller at CW ligger under F i pris, har sett det bl.a. til San Francisco når det er solgt mye CW og kun full-flex igjen, mens de har semirestricted F tilgjengelig (på tilbud)
he-he, godt poeng. Kanskje jeg skal prøve å selge det inn til madamen som at jeg skal bort i Karibien og studere den lokale oljeindustrien?
Da jeg besøkte St.Lucia, var det stort sett turisme, den eneste oljen jeg kom over der var sol-olje, som slettes ikke må undervurderes.