BA, forventer dere svar?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av CrotchRocket, 29. april 2018.

1. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Kjære BA,

skulle gjerne fortalt dere om min opplevelse, den var ikke dårlig, men da må dere gjøre det litt mindre tidkrevende å gi tilbakemelding.
    1D588005-C2F2-44BE-B862-AA34D5D69772.jpeg

ArthurDent and OttoL like this.
  2. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,031
    Bonuspoeng:
    113
    At de ennå ikke har skjønt at kvaliteten på det statistiske materialet blir mer og mer redusert desto lengre tid man som kunde må bruke er jo ubegripelig. For ikke å snakke om at man faktisk ikke gidder..

ArthurDent liker dette
  3. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    En ting er jo at den er turn-off lang. Men den er dessuten en del av en omseggripene tendens. En kan snart ikke en gang gå inn på et off. toalett og strø, uten at en kort tid etter får mail eller sms hvor en blir utspurt om opplevelsen. Dette begynner å få et omfang som er irriterende.

CrotchRocket, Eddie47 and furlong like this.
  4. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Hos selskaper og produkter jeg liker og bruker ofte, svarer jeg på disse spørreskjemaene – med følelsen av diminishing returns.

Jeg tror datagrunnlaget de får inn kan være verdifullt, men hvordan de evner å benytte dette til endring er jeg usikker på. Tror det er "nice to have" data points som går inn i et stort system.

Når jeg 6 måneder senere merker at en tilbakemelding ikke har ført til noe, selv i små organisasjoner, blir jeg oppgitt og motivasjonen for å tipse om forbedring faller.

Se også:
    https://insideflyer.no/forums/skriver-du-anmeldelser-etter-reise

Del denne siden