BA/OW lounge på LGW. To bilder

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 09. febr 2018.

  1. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Visste ikke helt hvor jeg skulle sette tråden, men tar den her. For litt over ett år siden flyttet BA alle sine flighter på LGW til terminal sør på mens Easyjet flyttet alt til terminal nord. I samme slengen åpnet BA en nyoppusset lounge på terminal sør. Tok ikke mange bilder, men tenkte at kanskje folk var interessert. Er veldig imponert over hvor fresh den var.

    Inne i loungen er det en hems. Folk stusser på hvor trappen fører (eller så synes de at jeg så skummel ut der jeg stod og tok bilder), men ikke la deg lure.
    IMG_0325.JPG

    Gatwick er en utrolig kjip flyplass, men dette er en velkommen avveksling.
    IMG_0323.JPG

    Har du en del avios liggende og bor i Stavanger eller Bergen er DY ned til LGW og BA videre til litt varme vel anvendte bruk av Avios. Tømte resten av aviosene mine på turer til syden fra LGW. Tilbudet av mat og drikke er likt det vi kjenner fra LHR. Er også egen dedikert lounge for de som reiser F eller har gullstatus.
     
    TravelManBiz, Earl, qouz and 8 others like this.
  2. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Var der i fjor sommer og likte den veldig godt. Er enig i anbefallingen av hemsen, virket som om det var roligere og mer ledige plasser der oppe så er bare å rusle opp trappen :)
     
  3. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Er det en lounge for både sølv og gull eller er den delt opp i 2 avdelinger?
     
  4. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Det er en galleries lounge (for business og sølv) og en F-lounge, henholdsvis til høyre og venstre i inngangsområdet/resepsjonen hvis jeg husker rett
     
  5. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Takk Da må jeg prøve den en dag når jeg får meg BA gull snart:cool:
     
    Earl liker dette
  6. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Stemmer. Høyre er alle som flyr CW/CE eller har sølv. Venstre er alle med gull++ og F. Eneste aberet med denne loungen er at man må ta en heis for å komme til loungen, og det kan jaggu ta tid. Er visst en trapp et sted, men det får bli med i neste rapport :)
     
    Earl liker dette

Del denne siden