Visste ikke helt hvor jeg skulle sette tråden, men tar den her. For litt over ett år siden flyttet BA alle sine flighter på LGW til terminal sør på mens Easyjet flyttet alt til terminal nord. I samme slengen åpnet BA en nyoppusset lounge på terminal sør. Tok ikke mange bilder, men tenkte at kanskje folk var interessert. Er veldig imponert over hvor fresh den var. Inne i loungen er det en hems. Folk stusser på hvor trappen fører (eller så synes de at jeg så skummel ut der jeg stod og tok bilder), men ikke la deg lure. Gatwick er en utrolig kjip flyplass, men dette er en velkommen avveksling. Har du en del avios liggende og bor i Stavanger eller Bergen er DY ned til LGW og BA videre til litt varme vel anvendte bruk av Avios. Tømte resten av aviosene mine på turer til syden fra LGW. Tilbudet av mat og drikke er likt det vi kjenner fra LHR. Er også egen dedikert lounge for de som reiser F eller har gullstatus.
Var der i fjor sommer og likte den veldig godt. Er enig i anbefallingen av hemsen, virket som om det var roligere og mer ledige plasser der oppe så er bare å rusle opp trappen
Det er en galleries lounge (for business og sølv) og en F-lounge, henholdsvis til høyre og venstre i inngangsområdet/resepsjonen hvis jeg husker rett
Stemmer. Høyre er alle som flyr CW/CE eller har sølv. Venstre er alle med gull++ og F. Eneste aberet med denne loungen er at man må ta en heis for å komme til loungen, og det kan jaggu ta tid. Er visst en trapp et sted, men det får bli med i neste rapport