BA Triple Avios

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av TravelManBiz, 02. jan 2017.

  1. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    BA lanserte en kampanje i dag med 3 dobbelt med Avios poeng for de første 8 flyreisene før 31/3. Dere må registrere dere for dette tilbudet og alle bestillinger etter dette vil da være kvalifisert:)

    Gjelder både i Europa og internasjonalt. Bonus poengene gis på base Avios
     
    Herlov, Baldrick, Fredrik81 and 2 others like this.
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Link?
     
  3. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jau....

    Screen Shot 2017-01-02 at 4.20.25 PM.png
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Vel... jeg var velkommen. De hadde det i høst også. Dro vel omtrent 60.000 Avios på en tur til Sør Amerika. Rekker muligens det samme denne gangen.

    Takk for link :)
     
    tommy777 liker dette
  6. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93


    Takk for flott tips. Reg gikk flott her. Her skal det samles inn avios for alle penga. Pleier å bruke poenga på uttak med cathay i Asia. Føler jeg får mer igjen for det der enn i Europa og USA. Har brukt de flere ganger på hk til Tokyo i bus. Ca 4 timer. Kun 15000 avios samt hk til Sing for samme poeng. Flott opplevelse. Virkelig et kanon tilbud fra ba. Igjen supert at forum medlem fanger opp dette.
     
    Last edited: 03. jan 2017
    tommy777 liker dette
  7. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig bra tilbud på Avios dette fra BA. Nå venter jeg bare spent på det neste salget deres som pleier å begynne på denne tiden hvert år. Har sett priser på rundt 12.000 i C til USA og det er ganske bra. Sist gang så kombinerte de dette med 25.000 Avios bonus i C samt at de hadde rabatt på antall Avios jeg måtte bruke for å redusere prisen (part Avios payment) Endte opp rundt 8500 t/r til SFO i C med å bruke rundt 25.000 Avios for å redusere prisen.

    Har du registrert deg tidligere Tommy777? Jeg ser at det er andre som registrerte seg på den forrige kampanjen som får denne feilmeldingen. Ellers ville jeg sendt en mail til BA og sjekke før du eventuelt bestiller nye billetter med BA
     
  8. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    kan dere dere fortelle meg hvor dere finner disse kampanjene @olekvi @TravelManBiz ? jeg får de ikke på mail.
     
  9. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis du er medlem i BA Executive Club så får du mail om dette når kampanjen legges ut. Ellers er det også bare å følge med på BA.com
     
  10. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    722
    Likes mottatt:
    3,789
    Bonuspoeng:
    93
    Fra headforpoints.com:

     
  11. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Tolker dere denne kampanjen slik at alle BA destinasjoner gir Triple Avios? Også Asia? Jeg tolket det som stod på kampanjesiden øverst og der nevnte de bare USA og Europa. Men jeg ser i betingelsene at alle destinasjoner kan være inkludert?
     
  12. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Dro inn greit med Avios på dette tilbudet i høst, flott å se det igjen allerede. Håper dette betyr at BA også lanserer et salg snart!
    Så vidt jeg kan skjønne vil dette gjelder på alle BA flights uansett hvor i verden, og i tillegg på AA, Finnair og Iberia flights mellom Europa og USA som selges med BA flightnumber...

    EDIT: Ser ut til at BA driver å klargjør for salget nå. Får følgende forside på UK-versjonen av siten deres, men får bare feilmelding når jeg prøver å trykke på linken for å se hva som er på salg så antar de driver å laster inn nå... salg.PNG
     
    Last edited: 03. jan 2017
    Baldrick liker dette
  13. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Flott! Takk for tipset :) Jeg har sjekket prisene og de er ikke spesielt gode fra UK, rundt 18.000 og oppover til USA på C klasse. Det er vel nesten samme prisen vi har i dag fra OSL på C. Satser på at prisene fra NO blir bedre enn dette.
     
    Earl liker dette
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kunne passet meg utmerket. Skal statistisk på 10-15 longhaul return i året, så om jeg kunne fått booket en gjeng til grisepriser hadde det passet fint
     
    Earl and TravelManBiz like this.
  15. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er også salget i gang fra Norge, men dessverre ingen supertilbud så vidt jeg kan se...
     
  16. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Vil si at det ikke er så dårlig tilbud med tanke på at man får trippelt med Avios. Betalte 13,5k til LAX i fjord i C og nå ligger det på 16,8k. Med et antallet avios man får på denne reisen så dekker den omtrent oppgradering en klasse begge veier. Det vil si betal for CW(C) og fly F(om man allerede har aviosene på konto)
     
    OttoL and TravelManBiz like this.
  17. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg var i SFO i fjor og flydde BA C og da gav jeg ca 9000. Men da hadde de kampanje med å delbetale med Avios så reduserte original prisen på 12k med ca 3000 kroner (brukte rundt 25.000 Avios til å delbetale) I tillegg til dette hadde de Avios booster kampanjen til USA som gav meg 25.000 Avios ekstra. Så det var en veldig god del den gangen:)

    Ser for meg å fornye BA sølvkortet nå i Mars og skal bestille denne for ca 18k : OSL-HEL-LHR-ORD-MCO og retur som gir meg akkurat 600 Tier Points :)
     
    Fnate and phileas like this.
  18. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Det er jo kun de neste månedene 3xAvios kan samles. Ifølge T&C for salget de nå har kjørt i gang så det bare til utvalgte steder i Afrika og Asia.
     
  19. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Joda men når forskjellen er 3000kr så er trippel avios en god kompensasjon. I fjord kom tilbudet i desember og varte ut februar. Da var det en hel drøss som hadde slike tilbud, men så langt har det vært relativt dårlig med gode tilbud i C.
     
    kosvines liker dette
  20. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Forsåvidt et godt poeng... må innrømme at jeg kun så på prisene og ikke regnet inn gevinsten i triple avios. Dette gjør med en gang prisene litt bedre ja :)
     

Del denne siden