Jeg skal fly med SAS hjem fra LHR snart og det er siste flyet til OSL. Jeg reiser med noen som ønsker å sjekke inn bagasje. SAS har jo flygninger hele dagen til både OSL, ARN og CPH. Er det slik at jeg da kan sjekke inn bagasjen når som helst samme dagen? Jeg tenkte å gå tidlig til flyplassen for litt lounge hopping Er det noen erfaringer her? Og har United fortsatt Champagne tilgjengelig i loungen?
Jeg sjekket inn bagasjen 7-8 timer før avgang uten at det var noe problem. Nærmer seg vel 1 år siden nå.
I fjor sommer sjekket jeg inn 5 timer før avgang som var helt uproblematisk. Siste status ang. champagne er at den ikke står på menyen, men at du kan spørre etter det. Men det har jeg ikke prøvd sist jeg var på LHR. Lounge safari på LHR er gøy!
Ja, lounge safari er gøy Var mye i London i fjor men da flydde jeg alltid BA og brukte F loungene på T3. Veldig mange bra lounger der. Men nå flyr ikke BA hjem på kvelden denne dagen så da ble 2 valget SAS og T2 Har jeg regnet rett er det da 5 lounger jeg kan bruke på T2. Håper de fortsatt har Champagne på United.
Sitter i United Club må og har fått to glass Champis. Sq har prosseco, iallfall når de ikke har flights. Sq har vaniljeis da. det har ikke uA.