God morgen. Bikket ny CT i går kveld (Ferner Jacobsen kveld med Amex. Noen andre som var her?.) Planen er å finne alternativer til ferie med madammen neste år. Tenkte å reise til Bali, og gjerne med Singapore Airlines. Vi fløy september i år Thai C t/r Phuket. Var ikke veldig imponert over Thai, men det var helt OK. Er det verdt en ekstra mellomlanding for å reise C i Lufthansa eller Singapore? Eventuelt, hvor høyt hopp er det til first class i poeng? Ønsker noen dager i Singapore på veien hjem igjen. Tar gjerne imot forslag til reisemål hvor vi kan bruke CT som kan være interessant. Alle kontinenter er aktuelle.
Ønsker å reise langdistanse med Singapore så må du reise via IST. Da vil du få 777-200. Ønsker du å besøke Singapore noen dager, kan du bestille reisen som Open Jaw. Det vil si reise til Bali, med retur fra SIN. Så bestiller du reise DPS-SIN selv.
@Robamu - Jeg trodde man kunne reise fra København -> Singapore -> Bali? Så min plan dersom folk mente man burde oppleve Singapore C: Oslo - København - Singapore - Bali ( C ) OPEN JAW: Bali - Singapore ( Y ) Singapore - København - Oslo ( C )
Singapore Airlines har blokkert de fleste flytypene for andre enn Krisflyer-medlemmer. Det vi får tilgang til er f.eks B772 som går mellom IST og SIN.
OSL-LHR/VIE/CDG-TPE-DPS (EVA Air) med retur SIN-TPE-LHR/VIE/CDG-OSL er i mine øyne det beste alternativet i C.