Er det noen gode enveistilbud denne veien? Mener at SAS senket poengkravene på disse rutene. Om jeg ikke får noen bra tilbud via Star alliance kjøper jeg billett. Foreløpig ser Norwegian bra ut, vanskelig å slå både 2799 kr for lowprice+ og ekstra kolli eller premium for 5999.
SAS senket prisen til Asia, men det gjelder bare når du flyr med SAS. De flyr jo ikke til Bangkok så du må legge din lit til Star om du skal ta turen. Det vil koste deg 84000 poeng i business. Økonomi er irrelevant da det vil koste deg minst 3000kr i avgifter, så da kan du like gjerne kjøpe en billett..
Som @Are sier er Economy dårlig deal! En vei til BKK koster vel 54K Eurobonuspoeng med Star Alliance-partnere. Personlig synes jeg Turkish har gode priser! 8k en vei, eller 14k t/r i Business hele Juni/Juli! Eks: https://www.google.com/flights#flt=...64;c:NOK;e:1;sc:b;sd:1;t:f;tt:o;sp:0.NOK.8071
Hele 6 selskaper med biz t/r 1800-2000 USD BKK/Oslo, men få gode tilbud på enveisbilletter fra BKK. Turkish-tilbudet gjelder fra Oslo eller t/r begge steder, men ikke enveis fra BKK. Norwegian gir det beste tilbudet på denne strekningen jeg har sett hittil.
Bestilte Turkish for 12k i business til BKK forrige uke. Off topic, kan man bestille Star alliance billetter på SAS.NO?
Følg med Google flights , eller ennda bedre bestille varsel på e-post når prisen endrer seg på gitt reise
Det er nok kanskje smartest strategi om disse varslene fungerer ja, klikke for å motta endringer for øko + premium + business Google-søk.