Bergen-Amsterdam-New York.

Tråd i 'Reisebrev' startet av Vegard, 11. febr 2015.

  1. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Hei! :) Eg reiste i sommar den ruten med KLM da.. Som sølv medlem så er det vell litt bruk av poeng osv :) Eg reiste ned med kveldsflyet til Amsterdam, overnattet til dagen etter med flyet mot JFK. Flyet var av typen 747-400 Combi.. De var helt grei service på KLM flyet mot Amsterdam blei servert mat på flyet eller kjøpe...
    [​IMG]
    Hotellet eg bodde på var Ibis Hotel Amsterdam Airport. Booket meg inn rundt 23:00 tiden helt greie rom og sånt god frokost på hotellet osv :) Kort vei til flyplassen og sånt. Annbefaler hotellet vist du har en kort overnatting vist du ikkje vil sitte klistret med flyplassen da ;)

    Dagen startet med og sjekke inn bagasjen og sånt som vanlig.. Skulle kun være i 3 dager men greit nok. Så var det og gå rett i sequrity og der var jo det venting på lite bemanning på slusene.... Så venting kjenner dere vell til ;) Venting på Amsterdam er helt greit stor flyplass,god mat og god tid med litt forsinket fly på 2timer :) Så da var det og gå og spise litt før flyet og sinsykt billigt... Og når det var boarding time så var det faktisk lite pax på den flyvingen normalt har det vært stappfult... Men mindre mas da :D

    Fikk desverre ikkje noe bilder av mat og noe, nøt den og tenkte ikkje men fikk noen bilder...
    [​IMG]
    [​IMG]

    Kanskje litt rar lesing men min første skriving av blogg report... Neste tur blir til Frankfurt via København med SAS vil dere gjerne ha litt da? :)
     
    Roberto, Darkcho, pgaa and 2 others like this.
  2. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Flotte BIlder!! 747 er desidert det vakreste flyet i luften!! Og ingenting kan måle seg med å gå opp trappen til business class i andre etasje:)
    Den nye businessen til KLM er for øvrig blitt ganske bra og føles eksklusiv siden KLM ikke har første klasse..
    Bare å fortsette med reisebrev, det er alltid kjekk lesning! :)
     
    Henning liker dette
  3. knuttysnes

    knuttysnes Sunnmøring

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    18
    Flott rapport :) Hadde min første rapport selv i går, flere skal det bli!
     
  4. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Hyggelig lesing en lørdagsmorgen!

    KLM innfridde virkelig på min rundtur til Montreal i høst for å krysse av MD11 på listen:)
     

Del denne siden