Bergen -Hawaii(kona) treng hjelp

Tråd i 'Bonushjelp' startet av STT, 09. sept 2015.

  1. STT

    STT Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Trenger litt hjelp till og finne beste rute Bergen - Hawaii utreise 22-29.9 heimreise 12-13.10 med tidlig utreise vill eg stoppe i USA (samme kor, alt er interessant) å reise ut 28-30 tenkte å prøve OT oppgradering. Billigst Vs mest poeng? Tips mottas med takk. Helsing ein som nettopp er begynt å få Bonusfeber
    Har bare EBB å sas amex platinum.
     
  2. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Avreise: tirsdag 22. september 2015
    Bergen SAS> København SAS> San Fransisco UA> Kona 21t35m

    Avreise: tirsdag 13. oktober 2015
    Samme rute tilbake
    8844,- hos Travelgenio.com > Link
     
    anders82 liker dette
  3. STT

    STT Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Nåken som veit kor masse poeng ein sånn tur vill gje? og beste måten å bestille/ deleopp reisa på vist eg vill ha et par dager i Sfo?
     
  4. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Så kravstor du er da... ;P Søk selv, bruk Momondo, Finn eller de 100vis av andre søkemotorer der ute. Post det du finner intressant, så kan vi heller hjelp deg å regne ut poeng. :)
     
    Last edited: 09. sept 2015
  5. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Ruten @yukho nevner får du 10 000 poeng segmentene SAS flyr, i tillegg kommer eventuelle poeng fra United på de 2399 miles som er fra SFO til HNL. Våger å si at det er en grei mengde poeng opp mot det du betaler.

    Skal du dele opp bestillingen, blir det fort noen billetter kjøpt separat hos United. Det kan bli dyrt og i flere tilfeller lønner det seg heller å velge andre selskap på amerikansk innenriks, poeng er kjekt, men ikke til blodpris.
     
    STT liker dette
  6. STT

    STT Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takker var det eg lurte på. Er dette for sas go? og eventuelt ca kor mykje mer ville få vist eg blir oppgraderte med OT til biz/f? Tar nok bare billigste billetten ut til Hawaii vist eg skal stoppe i Sfo ja
     
  7. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp, poengene jeg oppga gjelder for billigste SAS Go. Hvor mange poeng du ender på med OT er ganske avhengig av hvilken bookingklasse du blir satt i, merk at du søker oppgradering per strekning. BGO - CPH er no-go for min del, CPH - SFO vil nok gi deg mer tilbake enn det koster.

    SAS points earn chart er din venn for bonuspoeng.
     
  8. STT

    STT Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    takker for hjelp blir nok bare oppgradering over dammen ja, spennende har aldri prøv det ;)
     

Del denne siden