Beste måten å sanke 8500 poeng under pappaperm

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av rick, 05. april 2018.

1. rick

rick Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Våger meg på en hjelp meg-tråd selv om jeg er helt ny her. Bare å si fra hvis det ikke er kosher.

Jeg er i den kjedelige situasjonen at jeg før 30. juni må samle 8500 grunnpoeng for å få gullkort. Kommer til å reise mye med jobben fra høsten av, mest i Norden. Skal ut i pappaperm 16. april så tar gjerne en spennende tur, men utfordringen er da datteren på 9 mnd. Er det greit å ha med baby på business class for eksempel? Har 130 000 poeng jeg kan bruke på reise. Kan også sette bort ungen et par dager, men MR er vel ikke akkurat førstevalget, og 8500 poeng er vel i overkant mye å forvente å få på en rimelig MR? Hvilke ruter skulle man evt forsøkt seg på fra Oslo?

2. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    Velkommen til forumet! :)
    Du er EBS og ikke EBG nå? Du bør definere "rimelig MR".. Oppgi budsjett og du får bedre tips her! ;)

3. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    Kjøp en Plus eller C billett til for eksempel MIA og du er i mål. Helt greit å ha med smått på langtur.

4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Ville gjort det enkelt med GDN eller HAM via-via......to kjappe og vipps.....EBG :)

5. rick

rick Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takk! Er EBS nå. MIA høres ut som en bra plan!

6. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Du har Chicago som er på now or never salg i kveld til kl 00.00.
    https://www.sas.no/lowpricecalendar?search=RT_OSL-ORD-20180505-20180506_a1c0i0y0_revenue

Her fra oslo, du får fint en MR med 2x4000 poeng. Kan ta flere dager, men f eks 4-6 mai (fredag til søndag. Du kan også worst case snu i døren - ankomme kl 18, returnere kl 21/22). Kan evt oppgradere en av veiene til pluss om du har det. Kanskje evt finne deg en superbillig tur i tillegg (blir veldig misunnelig på en del av de now or never tilbudene dere får i hovedstaden).

7. Alfred

Alfred Fly er fantastisk

Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Eller en sas ungdomsbillett til ORD fra ARN så har du 9000 poeng for 2500kr....

8. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er det ikke sikkert han er ungdom, men på dagens now or never kan også voksne fly til USA for 2500 kr.

9. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Boom. Neida. Fikk gode datoer til Chicago, men klarte seff å glemme å booke med viatrumf.. Turte ikke ta sjansen på å avbestille innen 24t og prøve å booke samme billetten på nytt (fikk den siste i min bookingklasse).

Alfred liker dette

Del denne siden