Heisann kjære reiseeksperter. Skal til Japan en tur til våren og finner kun award billetter til Kina. Så er planen å reise videre til Japan derfra, men finner ingenting business i award og kun billetter til 5000 kr per person tur retur i økonomi. Ser på de to første ukene i april Noen tips til å finne rimeligere og gode billetter mellom Kina og Japan? Evt. andre ruter jeg bør se på? Edit: reformulert
Det går ferge fra Shangai eventuelt ( ikke testet) https://www.shinganjin.com/en/fare/ 1700kr pr person
Hva er det du ikke finner til Japan, award eller cash billetter? Edit: Jeg forsto det sånn at du ikke finner noe fra Europa til Japan, og må reise via Kina istedet?
Hvilke ruter og datoer har du du sett på? Hvor mange passasjerer? Det ser f.eks. ut til å være en del tilgjengelige bonusbilletter på PEK-TYO med *A tilfeldige uker i mars og april.
Beklager forvirring. Presisert op. Finner noen award billetter mellom Beijing og Tokyo i økonomi. Men får jeg kombinert disse med business? Hadde problemer sist jeg ringte inn og prøvde Ser på to første ukene i april
Vet ikke hva som er kan være problem her. Jeg har hatt kombinert biz og øko og first og øko flere ganger.