Prøver å bestille 4 netter i Singapore i august. På Expedia, Hotels må jeg betale nå (gratis avbestilling frem til 24 timer før første natt). Synes det er rart for noen andre hotell kan jeg bare reservere og slipper å betale nå. Booking.com er unntaket men dem har jeg aldri brukt før, noe som kan anbefale ? På hjemmesiden til hotellet kan jeg bestille nå og betale senere, problemet dere at jeg får ikke til det å legge kredittkortet mitt utgår i juni. Spm blir skal jeg ta sjansen på å vente til jeg får nytt kredittkort (regner med jeg får nytt kortnr?) eller ta "sjansen" på å bestille på Booking.com ? Vil ikke betale nå da det gjør et stor innhugg i kreditt limiten
Ikke helt sikker på om jeg forstår problemstillingen, men booking.com er i alle fall helt ok. Jeg bestiller nesten alltid hotell der jeg har mulighet for å kansellere uten å bli straffet for det og dette kan jo vanligvis gjøres både via hotellenes egne sider og ved å bruke Expedia, hotels.com, booking.com o.l. Og da betaler jeg ved utsjekk og ikke ved bestilling.
Ja har samme taktikkk der jeg å. Men på akkurat på dette hotellet lar det seg ikke gjøre, veldig rart