Hei alle
Jeg ser på en reise fra SJO/LIR til LAX, hvor vi skal på konsert, for så videre til MSP dagen etter (bryllup). Til min store overraskelse (etter mye leting i blant annet google flights), priset det ut til under 4k for SJO-LAX, LAX-MSP, MSP-BOS (dette legget skal ikke brukes, det ble lagt til for å klare å prise ut LAX-MSP så billig) alt i biz/domestic first. Problemet er at det eneste google flights sier, er "bestill hos et reisebyrå".
Jeg har funnet lignende pris på expedia (ikke på akkurat det ovenfor, men lignende), hvor prisen hopper opp ved betaling. Finner ingenting som ligner hos Berg-Hansen. Har også forsøkt Momondo, og lignende søkemotorer.
Vedlagt link til google flights resultat:
https://www.google.no/flights/#flt=...;t:f;tt:m;sp:0.NOK.3935*0.NOK.3935*0.NOK.3935
Jeg vet at ikke google flights alltid er riktig, men disse prisene dukker opp veldig lavt både i økonomi, premium økonomi og biz/first. Og til mange byer. Noe sier meg de kan bookes, men vet ikke hvor? Er det verdt et forsøk å ringe Berg-Hansen? Andre reisebyrå verdt å forsøke?
Vis alt...