Eg har skjønt at man må følge med, og ofte purre, på eksterne bonusopptjeninger for å sørge for at man får dei poenga man skal ha. Men gjelder dette også på flyturer man bestiller på sas.no? Er det vanleg at man må etterregistere deler eller heile reiser sjølv om man bestiller med SAS-profil og EB-nummer?
Det er ikke gitt at det er opptjening i det hele tatt, så kom gjerne med rute, selskap og hvilken klasse du bestilte i så får den som roper i skogen svar
Vanlig og vanlig... Det skjer, men jeg vil ikke karakterisere det som vanlig. Jeg flyr rundt 90-100 flighter i året og må kanskje etterregistrere et par ganger. Når det er sagt så bestiller jeg via jobbens reisebyrå, så det kan jo være at feilen ligger i overføringen derfra
Jeg har svært sjeldent opplevd manglende poeng fra SAS flygninger, i de få tilfellene det har vært, har de kommet prompte når jeg har foretatt en manuell etterregistrering på eb siden.
Skjedde med meg på en reise til Brussel i desember med SAS. Fikk kun poeng for utreisen. Måtte etterregistrere returen manuelt.
Det har skjedd meg òg nokre gongar. Direkte vanleg er det vel ikkje, men frå tid til annan skjer det. Rådet får vere å ta vare på boardingkort inntil EB-poeng er på konto
Jeg mangler et leg fra en MR tidlig i desember, men ved manuell etterregistrering Får jeg beskjed om at den allerede er registrert på min EB-konto. Men det er den altså ikke. Er det en e-post for etterregistrering til SAS å oppdrive? Klasse og strekning er poenggivende.
Da jeg etterregistrerte en reise, fikk jeg samme feil. Fikk da opplyst om at det kunne ta inntil 4 eller 8 uker etter at man hadde registrert før det kom inn i lista...