Bestilling frå sas.no registrerte kun bonus på halve reisa

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av vippern, 03. jan 2020.

  1. vippern

    vippern Nytt Medlem

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Eg har skjønt at man må følge med, og ofte purre, på eksterne bonusopptjeninger for å sørge for at man får dei poenga man skal ha. Men gjelder dette også på flyturer man bestiller på sas.no? Er det vanleg at man må etterregistere deler eller heile reiser sjølv om man bestiller med SAS-profil og EB-nummer?
     
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ikke gitt at det er opptjening i det hele tatt, så kom gjerne med rute, selskap og hvilken klasse du bestilte i så får den som roper i skogen svar :)
     
  3. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Vanlig og vanlig... Det skjer, men jeg vil ikke karakterisere det som vanlig. Jeg flyr rundt 90-100 flighter i året og må kanskje etterregistrere et par ganger. Når det er sagt så bestiller jeg via jobbens reisebyrå, så det kan jo være at feilen ligger i overføringen derfra
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har svært sjeldent opplevd manglende poeng fra SAS flygninger, i de få tilfellene det har vært, har de kommet prompte når jeg har foretatt en manuell etterregistrering på eb siden.
     
    Supersergei liker dette
  5. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Skjedde med meg på en reise til Brussel i desember med SAS. Fikk kun poeng for utreisen. Måtte etterregistrere returen manuelt.
     
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Det har skjedd meg òg nokre gongar. Direkte vanleg er det vel ikkje, men frå tid til annan skjer det. Rådet får vere å ta vare på boardingkort inntil EB-poeng er på konto :)
     
  7. Aleksfremstad

    Aleksfremstad Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg mangler et leg fra en MR tidlig i desember, men ved manuell etterregistrering
    Får jeg beskjed om at den allerede er registrert på min EB-konto. Men det er den altså ikke. Er det en e-post for etterregistrering til SAS å oppdrive? Klasse og strekning er poenggivende.
     
  8. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    608
    Likes mottatt:
    1,290
    Bonuspoeng:
    93
    [email protected]/se
     
    Aleksfremstad liker dette
  9. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Da jeg etterregistrerte en reise, fikk jeg samme feil. Fikk da opplyst om at det kunne ta inntil 4 eller 8 uker etter at man hadde registrert før det kom inn i lista...
     
    Aleksfremstad liker dette
  10. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,002
    Bonuspoeng:
    183
    Av 145 SAS flyvninger i fjor var det kun en som ikke kom automatisk med meg. BRU-OSL
     
    KristianR liker dette

Del denne siden