Heisann, Skal ut og reise og har behov for å betale for ekstra baggasje. I følge SAS sine sider koster det 690 NOK, men kan også betales med EB-poeng. Jeg har lagt inn ekstra baggasje, men får ikke muligheten til betale med EB-poeng eller se hva det koster. Er det noen som vet hva det koster og hvordan det gjennomføres?
Aldri prøvd eller vurdert. Om du ikke har langt mere poeng enn du noensinne kommer til å trenge så er det bedre å betale. SAS gir dårlig valuta for poengene på alt bortsett fra selve flyturene
Bare som kuriositet: Hvor mye ekstra bagasje snakker vi om? Har du ikke EBG ville jeg vurdert å kjøpe et gullkort istedet for å bruke såpass med penger for en bagasje.
Ifølge SAS har man mulighet til å kjøpe bagasje for EB-poeng når innsjekking åpner. Men de gangene jeg har sett etter dette selv - etter innsjekk har åpnet - så har jeg ikke funnet det...
Det er snakk om en, kanskje to ekstra baggasje. Prisen for gullkort er langt over hva to baggasje koster.
Selvfølgelig, men da har du 25% høyere opptjening av poeng og Star Gold loungetilgang i minst 15 mnd. Jeg ville ha tenkt det kanskje var verdt det hvis du uansett må ut med ca 700kr som effektivt sett betyr gullstatusen kostet deg 3300 i tillegg. Men klart, du må jo selvsagt fly litt med SAS og Star for at det skal være interessant Alle har ulike preferanser