Bilder fra reisene dine

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 04. april 2018.

1. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Gjør et forsøk basert på en tråd på flyertalk. Vi er jo en selektert reiseglad gruppe, og jeg antar at også en del reiser for å nå et reisemål og ikke bare sitte og dundre nedpå høye biffer og herrrlige drinker, selv om reisen i seg selv også er et høydepunkt :) Da antar jeg at man har kamera med, og kanskje en da har lyst til å dele noen bilder? Også er det tid til litt selvskryt også, om en skulle ha gode fotoegenskaper. Jeg ser på mine som mediocre, men la gå:

New York 2016

Hongkong

Molde

Kan jo hende at en får litt inspirasjon også til noen reisemål

2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Følger opp denne med et bilde jeg tok på hovedveien på Madagaskar mellom Antananarivo og havnebyen Tamatave.....
    Det viktigste transportmiddelet på disse veiene er minibusser og man bringer med seg den en trenger og plasserer det på taket ...

Her er det levende gjess
    Gjess.png
    Levende gjess.PNG

SAJblue, olekvi, OttoL and 11 others like this.
  3. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Får følge opp med rævva bildekvailtet... er fra 09, på EasyRider tur gjennom Vietnams fjell...

Her brukes den brede asfalterte veien til så mye mer enn kjøring...
    CIMG4305.JPG

Gleden av å se en 100kilo+ hviting, sitte bakpå lettmotorsykkelen til en 50 kilos Vietnameser, var god underholdning for hjelpemann på denne lastebilen!
    CIMG4106.JPG

4. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig tråd :)

20160410_175242.jpg
    Undertegnede lukker øynene til dårlig lederskap i Pyoungyang. Forøvrig et meget spesielt reisemål.

Nok et eksempel på dårlig lederskap
    20170722_142131.jpg

5. artanis

artanis Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,147
    Bonuspoeng:
    93
    Er ikke en mesterfotograf, men her er iallfall noen bilder fra våre siste reiser. Alle bildene er tatt med Samsung S7/8 og gopro hero 5 black. Ikke noe kamera her i gården :D

Seoul 2016. To bilder fra vår tur til DMZ. Surrealistisk følelse å stå i en krigssone. Se hvordan soldatene stod og stirra mot hverandre, samt stemningen i Camp Bonifas var verdt hver krone.
    2016-11-04 14.23.37.jpg 2016-11-04 14.25.59 (1).jpg

Sommeren 2017.
    Bildet er tatt ved Ivarsbu og vannet er Stølevann. Bodde her i tre dager sammen med noen andre venner. Hadde nydelig vær og gikk dagsturer i området rundt og opp til Styggemann. Anbefales på det sterkeste.

GOPR0405.JPG

Miami vinteren 2017. Bildet er tatt på en dagstur vi booka fra Key West. Padling, snorkling og seiling med katamaran. Hva mer kan man ønske seg?
    GOPR2179.jpg

6. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Nord Korea står absolutt på bucketlisten. I mellomtiden er ikke Norge så gale heller:
    Liabygda på Sunmøre. Et utrolig flott område.

Bakkanosi (En av norges fineste utsikter - 1400m rett ned) juli i fjor. Anbefales på det aller aller varmeste.

Og noe som jeg synes er veldig fascinerende i en annen verdensdel. Fra Mars i fjor:

Ellers har konserter alltid trukket meg på tur. Her en skikkelig #tb til mars 2009 i Globen:

7. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    1CF345BE-2691-46A9-A6E5-EBFB8111811A.jpeg 0EBFCBF8-E2F7-4E29-BEB2-BB994D173159.jpeg Solnedgang over Ipanema på det første. Påsken 2018 på det andre. Er jammen mange fine steder i verden :)

olekvi, OttoL, Travellingalf and 3 others like this.
  8. olekvi

olekvi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Her er noen bilder fra noe av det jeg husker best fra mine turer i ymse utland.

5285746717_2cb2b10c97_b.jpg
    Shanghai Transrapid, Kina
    Longyang Road <-> Pudong International Airport, Maglev 431 km/t.
    Har reist en del rundt i Kina med tog, men vil reise mer og nå er det endelig åpnet for at vi nordmenn igjen kan reise til Lhasa i Tibet, og dit går det jo tog ... :)

5604233960_6cf90a9147_b.jpg
    Burj Khalifa, Dubai
    828m, var oppe på observation deck i 124. etasje, 452m
    Been there done that.

kl.jpg
    Petronas Twin Towers, Kuala Lumpur
    451m, var oppe på skybridgen på 41. og 42. etasje samt helt på toppen.
    Malysia er ett av mange land jeg gjerne vil reise mer rundt i!

marrakesh.jpg
    Gate i Marrakesh
    Fantastisk land å reise i og Marrakesh er en av de mest spennende byene jeg har vært i. Frister å reise tilbake.

theloop.jpg
    Chicago Loop
    Jeg er nok litt hjerneskadet siden jeg jobber som lokomotivfører, men se så fint da!
    Windy City er en by jeg har besøkt flere ganger og en by jeg trives veldig godt i.

SAJblue, OttoL, Stuttfeiten and 10 others like this.
  9. knutfin

knutfin Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    IMG_0226.jpg
    Hong Kong nå i vinter. Dette er tatt rett utenfor Intercontinental-hotellet i Tsim Sha Tsui

IMG_0524.jpg
    Uti skogen i Åre. Perfekte forhold på morgenen.

IMG_2963.jpg
    Solnedgang i Muscat. Dette er stranda i Al Qurum, der de lokale feiret Eid.

Last edited: 06. april 2018
    Upsaker, olekvi, OttoL and 3 others like this.

Del denne siden