Bill Kill

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av markus, 13. april 2021.

  1. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    982
    Likes mottatt:
    2,226
    Bonuspoeng:
    93
    MERK: Da jeg opprettet dette innlegget var jeg ansatt i Bill Kill. Jeg har nå sluttet i denne stillingen, men tråden lever videre. Ingen innlegg vil bli endret eller slettet, men jeg har ikke innsyn i selskapet lengre og kan dermed ikke svare på alle spørsmål. Jeg er glad jeg kunne bidra til å dra selskapet i en gunstig retning for alle bonusjegere.

    01.11.22 - Har endret navn på tråden fra "Bill Kill - Amex støtte på vei" til "Bill Kill" da tråden nå brukes som en samletråd om alt som omhandler Bill Kill appen.

    ORIGINALPOST:
    Tenkte å gi en liten oppdatering til dere på forumet her, da dere er en del av den gruppen som har uttrykt størst ønske for denne funksjonaliteten.

    Nå er en ny versjon av Bill Kill-appen rett rundt hjørnet. Den nye versjonen er en hybrid, som vil si at appen får en gratisversjon, og en betalt versjon som heter «Master».

    Gratisversjonen vil funke stort sett på samme måte som tidligere, men med et par begrensninger.

    Master-versjonen av appen vil få alle funksjoner dere er kjent med fra tidligere, pluss nye funksjoner.
    De to største nyhetene i Master-versjonen er:

    · Et eget Bill Kill-bonusprogram. For hver faktura du betaler får du poeng som kan konverteres til kroner og brukes til å delbetale fremtidige fakturaer.

    · Amex støtte. Dette har vært etterspurt av mange, og vil bli tilgjengelig for Master-BillKillere.
    Ved betaling med Amex vil det tillegges et gebyr på 1,5% - Dette for å dekke transaksjonskostnadene.

    Nå vil du som bruker få mulighet til å opptjene poeng på alle dine løpende kostnader. Både Amex(EB) og Zen-poeng! – for bare 49,-/mnd


    Har du spørsmål, ønsker eller tilbakemeldinger?
    Legg igjen en kommentar nedenfor, eller send meg en melding :)

    Markus - Bill Kill AS
     
    Last edited: 07. aug 2023
    Oppirumpadi, jonss, cothom and 20 others like this.
  2. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,375
    Likes mottatt:
    20,965
    Bonuspoeng:
    183
    Er det noen beløpsgrenser for fakturabetaling med Amex?
     
  3. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    982
    Likes mottatt:
    2,226
    Bonuspoeng:
    93
    Det skal ikke være noen begrensninger.
    Transaksjonen skal registreres som varekjøp/netthandel, så det skal ikke være noen grenser utover det hver enkelt person har i kredittramme og eventuelle andre grenser på kortet sitt.
     
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,440
    Likes mottatt:
    34,233
    Bonuspoeng:
    293
    Satte dere nettop opp prisen per måned?:oops:
     
  5. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    982
    Likes mottatt:
    2,226
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, hadde notert feil pris til å begynne med.
    Prisen er ikke 100% fastsatt enda, men lander mest sannsynlig på 49,-/mnd, med en rabatt om man binder seg for et år.
     
  6. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,972
    Likes mottatt:
    10,774
    Bonuspoeng:
    183
    Det vil ikke være noen problem å variere kortene man bruker til å betale? Greit å fremdeles få litt Choicepoeng. Evt hvis det regner som varekjøp kan man vel også bruke SAS MC eller DNB med vanlig opptjening der uten å betale ekstra gebyrer?
     
    markus liker dette
  7. Gribb

    Gribb Aktivt Medlem

    Innlegg:
    446
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    93
    Fungerer det å betale efaktura fra Klarna? Det vil si når man bestiller på nettbutikk som tilbyr betaling med visa og mc, så kan man trykke på utsett betaling med klarna og få det betalt via Bill Kill?
     
    markus and Sunnfjordingen like this.
  8. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,187
    Likes mottatt:
    20,971
    Bonuspoeng:
    183
    Kan man fortsatt betale inntil 20K per mnd uten avgift med tanke på Choice poeng?
    Viktig bruke Choice kortet til annet en bare Billkill, ellers frykter jeg denne fordelen raskt kan forsvinne.
     
    markus and Grooo like this.
  9. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,350
    Likes mottatt:
    1,269
    Bonuspoeng:
    113
    Det har ikke vært mulig å registrere faktura manuelt tidligere.
    Klarna faktura kommer vel i posten eller som vedlegg på e-post?
    Da er det ikke eFaktura i ordets rette forstand, dessverre.
     
  10. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,788
    Likes mottatt:
    2,016
    Bonuspoeng:
    113
    @markus - blir det muligheter for å registrere en betaling appen slik at det ikke bare er e-faktura som kan gå gjennom den??
     
    markus liker dette
  11. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,354
    Likes mottatt:
    4,150
    Bonuspoeng:
    113
    Wow, fantastiske nyheter! Gleder meg :-D

    Endelig kan jeg betale husleie med amex. 2 x CT i år ser plutselig ut til å være oppnåelig
     
    Leon and markus like this.
  12. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Ah bad luck kanskje fordi jeg har telefon som er over 2 år gammel. Får bare opp "404 page missing" etter innlogging med BankID
     

    Attached Files:

    markus liker dette
  13. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,195
    Likes mottatt:
    22,198
    Bonuspoeng:
    183
    Blir det og 1,5% med VISA/MC i premiumversjonen av appen, eller vil det vere gratis?
     
    markus liker dette
  14. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,819
    Likes mottatt:
    21,374
    Bonuspoeng:
    293
    Oiiiiiii oi oi, ble veldig opphisset av tanken på at en app, aksepterer AmEx, hvor og når signerer jeg meg opp :D
     
    Ursa and markus like this.
  15. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,605
    Likes mottatt:
    7,472
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her, men jeg har hatt den installert før/registrert meg tidligere på en gammel telefon.. vet ikke om det har noe og si
     
  16. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    982
    Likes mottatt:
    2,226
    Bonuspoeng:
    93
    Det vil ikke være noe problem å variere hvilket kort du bruker. Det velger du på samme måte som i dag. Mastercard og Visa vil fortsatt registreres som kontantuttak, med mindre vi bytter leverandør av betalingsløsning her. Det vil vi vurdere fremover.

    Om du får det som eFaktura så funker det. Bill Kill støtter kun eFaktura.

    Det vil ikke tillegges noe avgift ved betaling med Mastercard eller Visa, så det funker som tidligere.

    Nei, vi har ingen planer om å åpne for manuell fakturaregistrering. Kun eFaktura kan betales gjennom appen.

    Send oss en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på saken.

    Visa og MC vil ikke tillegges noe gebyr, så det er gratis slik som før.

    Jeg oppdaterer her så snart den nye versjonen er ute! Det er bare å laste ned Bill Kill appen og få på automatisk oppdatering så er du klar når det kommer :)
     
    Vaskehanske, Ursa, kaiarne and 5 others like this.
  17. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,819
    Likes mottatt:
    21,374
    Bonuspoeng:
    293
    Har selvfølgelig appen, men kommer det en ny app, eller update som må lastes ned :)
     
    markus liker dette
  18. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    Spør om jeg må oppgradere classic-kortet nå for mer poeng...
     
    markus liker dette
  19. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    982
    Likes mottatt:
    2,226
    Bonuspoeng:
    93
    Det kommer oppdatering, så du trenger ikke laste ned ny app :)
     
    drsyk, kaiarne and Maggie like this.
  20. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,187
    Likes mottatt:
    20,971
    Bonuspoeng:
    183
    Elite kortet gir 20/100 men koster flesk per mnd.
    Samt gebyret på kommende amex på killbill. Men om man drar inn 2 stk ct og kan betale samtlige e-fakturaer på dette, vil det kanskje være verdt det?
     

Del denne siden