Finner billetter fra Oslo til ca 11 000,- og f.eks. fra Ålesund til ca 11 500,- Ser ut til å være gjeldende for store deler av 2018, også fellesferien. Mange routinger finnes med AF, KLM og Delta. https://www.flyertalk.com/forum/premium-fare-deals/1879265-st-osl-bos-1k-business.html#post29096151
Jeg har reist med AF Premium Economy i 2013 CDG - TNR (777-200) og MRU - CDG (777-300) og var strålende fornøyd .... men var ikke her den gangen. Må bearbeide mor litt for å ta en deilig egotrip ....
Undertegnede og madamen ble booket om til AF Business på ruten Jakarta - Singapore for noen år siden og det var en opplevelse som ga mersmak. Dette var AF sin nye business og med svært gode seter og god service var selv den (altfor) korte turen helt topp. Skulle gjerne ha tatt en lengre tur ja...
Det ser ut som om KLM skal 400 EUR i avbestillingsgebyr, er det noen som vet om det samme gjelder med AF? Sugen på å booke, men skulle gjerne hatt fleksibilitet...
Skulle nok bestilt i morges .. The fare you requested is no longer available. The best fares available for the flights you requested are listed below.
Jeg ser fremdeles de aktuelle billettene på airfrance.no, så de er ennå ikke borte. Klikket meg helt frem til betaling, og da fremgår detaljene om billettene: Fare code: ZPR0NO. Modfications: Not allowed. Refund before trip has started: Allowed at charge 3857 NOK.
Vurderer å slenge meg på her. Noe spennende å se i Boston? Tenkte kanskje et alternativ var å ta bil/buss videre til New York, og enten fly eller bil/tog tilbake igjen.
Finnes mange gode muligheter med dette tilbudet enda ser det ut som ja. Nå har jeg riktignok bare vært i Boston en gang tidligere og det var på jobb, men jeg fikk likevel en del fritid i byen og jeg reiser gjerne tilbake dit. Du finner vel opptil flere gode reisbrev fra den byen her inne om du søker litt.