Hos SAS er det det samme om du bestiller tur og retur sammen eller hver for seg innenriks og i Europa. Jeg har faktisk også opplevd at det har blitt noe billigere å bestille de hver for seg. Du må ikke gjennom noen sikkerhetskontroll før du skal tilbake, men CPH - HAM flys med Cimber og CRJ900 og du busses til og fra gate. Det tar ikke mer enn et minutt eller to å komme seg tilbake til gaten igjen, så jeg var i alle fall tilbake på buss mot flyet igjen etter bare noen få minutter. Flyet til HAM var bare halvfullt, så kabinpersonalet ga meg noen rare blikk da jeg plutselig var tilbake igjen Eller via reisebyrå. Det kan faktisk være noen ekstra kroner å spare der!
Er det noen som vet om man kommer rett til gate (avgangshall) i Geneve (GVA), eller må man via security?
Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å finne noen gode måter å få noen ekstra turer på nå til fredag. Avreise fra OSL rundt 12:00 og ankomst når som helst samme dag. Gjerne 3-4 legs. Er nesten i mål med gull ut september
sjekk på det andre forumet : http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=957233&highlight=geneve#post957233 post 130
2 ganger da? Så posten din i Bonuschallenge-tråden også.. Kan ikke svare ang HEL, men ARN bør gå greit. Dog er det du legger opp til 6 legs og ikke 6 t/r.. Da må du ha 12 legs..