Jeg hadde tenkt å holde liv i mine FB poeng med ressursbank sitt Flying Blue cc, men som beskrevet i en annen tråd, det var enklere sagt enn gjort. Poengene for mine kjøp kom inn 3 mnd. etter kortet ble benyttet og poengene gikk ut på dato. KLM var på tilbudssiden og ga meg 6 mnd på å ta en flight og de vil så føre poengene tilbake. Derfor trenger jeg som tittelen sier en billigst mulig billett med KLM/AF innen 20. august - fra BGO til hvor som helst. Har gjort en del er research selv, men sliter med å finne noe med skapelig pris. Så hvis noen kjeder seg og har lyst å komme med forslag er det helt supert. Kan kombineres med SAS en vei i Plus - trenger poeng der mot Diamant
Sett på det - men finner bare drøye priser hele sommeren Om du klarer å finne noe til skapelig pris er det jo en helt super rute
Åpent søk på Google Flights er fint for slikt: https://www.google.com/travel/explo...IDQkdPQAFIAXACggEECAYQAZgBArIBBBgBIAE&tfu=GgA
Har «kost» meg med det, men sliter med å finne noe fornuftig Tror BGO-OSL-CPH-BER til ca 1700 i Plus og retur med KLM BER-AMS-BGO til ca 1500 i eco er det beste alternativet så langt. Skulle helst vært omvendt - da hadde reisen blitt litt mer komfortabel med FT og lounge på BER all den tid man er statusløs hos Skyteam.
BGO-AMS med KLM 8.juli, t/r samme dag til 2455kr. Ingen poeng å hente med SAS, men du slipper å bruke hele dagen på det.
Det er veldig god tilgjengelighet på bonusseter fra både AMS og CDG til BGO i hele juli/august. Og noen dager her og der med billetter for 1000/1200kr sørover med KLM/AF. Det blir vel det billigste.
Sant nok Ble for øvrig ikke så ille til slutt - ingen poeng med SAS, men fikk brukt noen av dem. 4 k for to stk tur retur. Ned med KLM og opp igjen med SAS
Siden det må skje innen 20. august har du jo litt tid på deg. Hva med å sjekke fly hver dag og kjøpe en restplass samme dag, mulig det blir billigere. Men du må jo ha muligheten til å reise på kortvarsel.