Billigste måte å nå Emirates First Class F?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Snabelfaen, 10. mai 2017.

1. Snabelfaen

Snabelfaen EBG Lærling :)

Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg bor i Norge, er Norsk, og jeg ønsker meg å fly til Australia med Emirates Airlines på første klasse. Derfor ønsker jeg å få noen tips til hvordan jeg kan klare å gjennomføre det å tjene inn nok poeng/skymiles til å gjøre nettopp dette i løpet av to års tid. Er det noen som har noen god tips i forhold til dette? :)

2. aryx

aryx Medlem

Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    milehigh liker dette
  3. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Litt på sidelinjen, men et tips er å heller fly Emirates BKK-HKG, som er meget billig, (7800kr i F frem til juni), og heller fly LH opp og ned til BKK og Thai mellom BKK og SYD.

Ursa liker dette
  4. Ursa

Ursa Bonusnisse

Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Bkk-HKG som Fredrik sier, er vel den rimeligste F-turer til Emirates. Men vet ikke om man får "full pupp" på den? Mener jeg har lest at rimeligste F med Emirates sitt A380 med dusj og bar er på DXB-LON-ruta. Er temmelig usikker though så korriger gjerne ☺️

Edit: ser at BKK-HKG er full pupp på A380 (Emirates har vel kanskje kun A380?). Kjempebra pris på 2 legs i F er det også, og god tilgjengelighet framover.
    Screenshot_20170510-174919.png

Last edited: 10. mai 2017
  5. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det er vel A380 og dusj mellom HKG og BKK frem til september. Om det er full putt tør jeg ikke å si, men en dusj og god mat får man.

Ursa liker dette
  6. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Skal si prisene på BKK- HKG har steget i F. Betalte 4567,- t/r i 2013....;)
    Helt full pupp er det vel ikke siden man ikke får pysj og kit utdelt, men spør du pent ordner det seg nok :cool:

Del denne siden