Billigste statuspoeng fra EVE

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Blueberries, 20. april 2019.

1. Blueberries

Blueberries Medlem

Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg ser at gullstatus blir vanskelig i år, men neste periode (starter i september) bør det være enkelt.

Jeg har Amex Elite og SAS MC. Så jeg får 32 000 statuspoeng fra dem.

Da manger jeg vel bare 13 000 til gull.

Det billigste jeg har funnet så langt, er 6000 poeng for 4000 kroner til Paris (jeg har dessverre ikke lært meg å huske alle IATA kodene ennå). Og jeg har avtale om å dra til en eller annen by i frankrike med en kompis (husker ikke hvor men tror Paris er ganske nært).

Er dette gullfulen eller finnes det bedre løsninger? Vil helst ha helgeturer, det er vanskeligere for meg å være borte lenge enn å bruke penger. Men jeg kan ta langhelg når som helst (eventuelt flytte helgen til mandag - onsdag eller lignende) siden jeg har veldig fleksibel arbeidstid.

Det virker som 4500 poeng for 4000 er mulig til ganske mange destinasjoner også.

2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Reis til Hong Kong i Plus og «snu i døren» .. smukk så er 13 000 på plass ..

drsyk and RoadKing like this.
  3. Blueberries

Blueberries Medlem

Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    18
    Ser ut som det må være forskjellige dager for å være tidspunkt som passer med EVE?

Men jeg slipper unna med 10 641 for 15 000 poeng med sånn en dag i Hong Kong. Det virker ganske brukbart. Da klarer jeg det jo på en helg også.

4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Liker du bobler er LHR en fin destinasjon(London Heathrow altså) for MR.

5. Blueberries

Blueberries Medlem

Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    18
    MR?

Elsker bobler, så da bestiller jeg bare tur-retur samme dag og tilbringer dagen i Loungen?

6. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp, korreksjon: Loungene...flere å velge mellom...Air Canada, Singapore, United, LH, tagger @Misterix for æren:rolleyes: via *A(Star Alliance)

Har du Priority pass, blir du lost, er et hav av Lounger, noe jeg enda ikke har fått oversikten over:D

HAM og GDN er også fine poeng turer(MR), dog ikke like rikt på bobler.

Del denne siden