Bistand til tur fra the US of A

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Bettan, 07. sept 2022.

1. Bettan

Bettan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

Nå sitter jeg langt nede i grøten for å finne en tur for 4 PAX i C fra Miami neste år, og har i den forbindelse et par spørsmål jeg håper forumet kan bistå med;

1. Har funnet flere datoer hvor jeg finner long haul i C (som er det viktige her), men ikke fra MIA direkte, må alltid via en annen amerikansk by. Til disse byene finner jeg foreløpig ingen bonusbilletter, hverken Y eller C - er UA som flyr disse strekningene. Har noen erfaringer med om UA åpner opp slike innenlands i ny og ne, slik at jeg kan booke long haul i C til Oslo, og forhåpentligvis booke connection fra MIA på et senere tidspunkt?

2. Er noen datoer, typisk lørdag/søndag hvor det nesten ikke er en eneste bonusbillett å oppdrive innenlands i USA, er dette et kjent fenomen?

På forhånd takk!

2. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    Et hint, det er mulig å komme seg til MIA sørfra. Lykke til.
    upload_2022-9-7_19-59-50.png

Are, tobeornot999 and Insomnia4u like this.
  3. Bettan

Bettan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, takk for tips:) Ser ut til å være en melkerute med en skjult mellomlanding i den routingen, men er alltid greit å vite. Jeg har gjort mine søk via PTY også den veien vi skal reise (vi flyr kun én vei) uten å finne noe særlig.

Endte opp med en litt kronglete tur MIA-EWR-BOS-ZRH-OSL, men med relativt korte mellomlandinger, og BOS-ZRH i C med Swiss, og ZRH-OSL i C i tillegg, resten i Y. Funker for oss som det er, så får jeg bare se om det dukker opp noen bedre routinger når det nærmer seg.

Del denne siden