Bonusfeber tester Asiana First Class

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av AndersB, 25. okt 2013.

  1. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    "Førsteklasses First Class hos Asiana Airlines" skriver vår korrespondent med sirlig skrift.
    http://bonusfeber.no/forsteklasses-first-class-hos-asiana-airlines/
     
  2. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Bonusfeber eier ingen skam og har atter en gang fråtset seg på førsteklasse hos Asiana Airlines. Mer om det kan du lese her.
     
    Fnate and Jørgen like this.
  3. wilhelm

    wilhelm Medlem

    Innlegg:
    90
    Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    Kjenner meg godt igjen her, turene med Asiana i First har vært en opplevelse!

    w
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Asiana F var meget bra det, der får 7 retter, kaviar og Bra Champis inkludert, men jeg synest at setene ga litt for mye innsyn, følte at han bak kunne sitte å se meg i nakken.
    Men Asiana i F på den holken av en 747 er faktisk ikke noe særs bedre enn SIA longhaul Business med 380 hvor du bare får 5 retter, men du får faktisk mye mer privacy, bedre kvalitet og presentasjon av mat hos SIA, selv i C.
    Utfyllende rapport kommer, engang......
     
    Fnate liker dette
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Da er kongerapporten din lest, kjempebra, nydelige bilder. Takker.

    Ser at Crewet jeg hadde var enda mer sjossete enn å vase med å stille opp for å re opp sengen. Vi var 9 på turen, servicen var grei bra, ingen Champis før take off, pga reglene i Tyskland, vell vell, SIA deler nå ut champisen før push back. Fikk heller ikke noe beskjed om at jeg kunne velge når jeg ville ha mat, den bare kom den..... Så det var bare å hive innpå, godt var det, uten tvil. Hadde annen Champis, men gode saker.
    Tilslutt kommer den verste synden, ingen velkomst gave ble utdelt :(
     
  6. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Takker for gode ord! SIA stiller utvilsomt i særklasse og står definitivt på listen min, spesielt etter å ha lest rapporten din @ruby1968l ! Veldig synd at de hoppet av Dividend Miles-skuta for en tid tilbake.. Men når det gjelder privacy ville jeg nok satt mine 5 cent på 10 seter i 1-1 konfigurasjon fremfor 60 i 1-2-1 ;)
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Asiana F står helt klart på listen over flyvninger som jeg har lyst til å prøve, men det gjør også SQ C og tror nok sjansen er stor for at det blir det siste først :) Dersom det ikke skulle vise seg å være mulig med en EB CT i OZ F da ;)
     

Del denne siden