Hei. Har planer om å booke familieferien for neste år med bonuspoeng. Jeg og fruen satt i går og så gjennom for å se an kostnadene kontra poengbruk samt hvilke dager i uka som gav den beste ruta (EVE - ALC). Skulle inn igjen i dag for å se på nytt for å danne meg et bedre bilde av hvilke dager som gav minst ventetid på Gardermoen på mellomlandingen, men nå finner jeg ikke en eneste tilgjengelig bonusreise i feks mars, april og mai 2019....? De dukker jo opp med det samme i går, mens nå er de søkk vekk. Er dette en bug hos sas, eller hva skjer? Bestillingen blir ikke gjort før over sommeren da vi har planer om å reise i uke 29 og 30. Takk for svar. //Marius
Hei, finner du en aktuell reise er det bare å bestille. De beste reisene går først, og skulle du finne noe bedre seinere er det jo bare å avbestille bonusbilletten å få poeng og penger tilbake.
Etter min erfaring så går reisen fort, men skulle tro du finner noe i april/mai. Det er ofte jeg har søkt på feil antall(f.eks 2 vs 4) og funnet masse ledig, men når jeg har valgt fire så var det ikke noe å velge i. Det er også lurt å søke leg for leg. (EVE-OSL og OSL-ALC)