Bonusreise uten poengtrekk? Noen andre som har opplevd.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av elgaaen, 29. juni 2021.

  1. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Hei.

    Jeg fikk i høst booket en bonusreise for familien til Las Palmas.

    Dette var i en periode hvor jeg bestilte og avbestilte litt her og der da C19 situasjonen var uavklart så det er mange poeng inn og ut i perioden.

    Når jeg nå skulle kansellere fikk jeg ingen poeng refundert, og de mener på kundeservice at det hender at awardbilletter må trekkes manuelt og at det i vårt tilfelle ikke har blitt trukket.

    Er det noen andre som har opplevd dette?
     
  2. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,934
    Bonuspoeng:
    183
  3. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,646
    Likes mottatt:
    7,639
    Bonuspoeng:
    183
    Du burde kunne gå tilbake i poenghistorikken på SAS.no eller appen, og se om du faktisk ble trukket poeng når du bestillte
     
  4. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Ja jeg har prøvd, men det var 3-4 reiser booket i samme tidsrom og det er jo ikke merket med ref.nr i saldoen.

    Men hvis dette har skjedd flere så kan det jo hende at det stemmer, dog synd det ikke ble en gratis tur til syden:(
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,713
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har reist på bonusreise uten poengtrekk..
    BGO-TOS-BGO
     
  6. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    trumfer den med en gratis CT tur i F til Tokyo + Singapore.
     
    Storbaba, October, Shyneno and 14 others like this.
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Har opplevd og måtte kansellere pga covid.
     
  8. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Tenker dette er et tema man ikke bør rope for høyt om. Det har skjedd mange ganger for meg, og har ikke et stort behov for at SAS retter det.
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Har to bookinger for mine foreldre. En t/r og en enkeltreise.
    T/r-bookingen er det ikke trukket poeng for, men det er enkeltbookingen. Bør det forbigås i stillhet…. Poenget er at jeg skulle ringe sas i morgen tidlig og kansellere returen på t/r-reisen siden den er på feil dato og enkeltreisen er på riktig dato. Skulle så knytte de to resterende elementene sammen.
    Men dersom de ikke trekker poeng for t/r-reisen driter jeg jo i det…
     
  10. Reisegal

    Reisegal Medlem

    Innlegg:
    115
    Likes mottatt:
    140
    Bonuspoeng:
    43
    Har reist bonustur uten poengtrekk med LH i F, svg-jnb-svg
     
    Shyneno, holmen and Spielhaug like this.
  11. RoadAhead

    RoadAhead Aktivt Medlem

    Innlegg:
    288
    Likes mottatt:
    481
    Bonuspoeng:
    63
    Ja. Merket meg at det skjedde en feil i booking prosessen slik at e-ticket ble utstedt, men jeg fikk ikke i tillegg oppsummeringsemailen fra SAS.
     
  12. flexitravel

    flexitravel Medlem

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Hvis man har en booking som det ikke er trukket poeng for kan man få denne endret på noe vis uten at de må refundere og trekke poeng på ny?
     
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,713
    Bonuspoeng:
    293
    Neppe..
    Da blir det en ny booking og manglende poengtrekk oppdages
     
  14. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    +1
     

Del denne siden