Hei. Jeg fikk i høst booket en bonusreise for familien til Las Palmas. Dette var i en periode hvor jeg bestilte og avbestilte litt her og der da C19 situasjonen var uavklart så det er mange poeng inn og ut i perioden. Når jeg nå skulle kansellere fikk jeg ingen poeng refundert, og de mener på kundeservice at det hender at awardbilletter må trekkes manuelt og at det i vårt tilfelle ikke har blitt trukket. Er det noen andre som har opplevd dette?
Du burde kunne gå tilbake i poenghistorikken på SAS.no eller appen, og se om du faktisk ble trukket poeng når du bestillte
Ja jeg har prøvd, men det var 3-4 reiser booket i samme tidsrom og det er jo ikke merket med ref.nr i saldoen. Men hvis dette har skjedd flere så kan det jo hende at det stemmer, dog synd det ikke ble en gratis tur til syden
Tenker dette er et tema man ikke bør rope for høyt om. Det har skjedd mange ganger for meg, og har ikke et stort behov for at SAS retter det.
Har to bookinger for mine foreldre. En t/r og en enkeltreise. T/r-bookingen er det ikke trukket poeng for, men det er enkeltbookingen. Bør det forbigås i stillhet…. Poenget er at jeg skulle ringe sas i morgen tidlig og kansellere returen på t/r-reisen siden den er på feil dato og enkeltreisen er på riktig dato. Skulle så knytte de to resterende elementene sammen. Men dersom de ikke trekker poeng for t/r-reisen driter jeg jo i det…
Ja. Merket meg at det skjedde en feil i booking prosessen slik at e-ticket ble utstedt, men jeg fikk ikke i tillegg oppsummeringsemailen fra SAS.
Hvis man har en booking som det ikke er trukket poeng for kan man få denne endret på noe vis uten at de må refundere og trekke poeng på ny?