Heisann! Jeg finner BGO-OSL-CPH-BRU på nett(Google Flights) , men får ikke booket den hos SAS. noen som vet hvor jeg kan finne denne type turer? Mener en gang i tiden var dette mulig hos Wideroe.no, men det var ikke lenger en mulighet.. . C
Berg Hansen, du melder deg på for å slippe gebyr, også kan du lett få ruting via via ved å bruke komma i søkefeltet
Supert! Takk! Ser også en liten sak, SAS GO LIGHT og SAS GO SMART står begge som Q,Q på booking class. Men i teksten på sas.no står det at SAS GO SMART gir 1500 poeng på turen, vs 200 poeng på LIGHT. Så for 100 kr, får man 1300 basispoeng.. Men hvordan skille de dette når begge er QQ?? C
Berg Hansen gir deg ikke bare bookingklasse i oversikten for prisen, men også info om serviceklasse. Da ser du lett forskjellen
God morgen. Har jeg også sett at B-H også fikser enkelt-legs og f.eks gjør det mulig å booke en MR hvor en returnerer med samme fly? SAS.no sperrer ofte for dette med melding om at det er mindre enn en time mellom flightene.
Er det ikke minimum connection time må du nok ta det som to bookinger. Er det slik situasjonen nå i Hamburg der man kan faktisk vente til neste fly og likevel smekke inn tre hopp hver vei så er det fullt mulig med Berg-Hansen å booke det hele som ett billett
Du kan reise tilbake med samme fly, B-H fikser dette på gjennomgående billett, selv om det er under SAS' minimum connection time. (I alle fall siste gang jeg prøvde dette)