Reiser til SFO i høstferien og har både ankomst og retur via SFO. Nå har vi i ettertid av bookingen bestemt oss for å returnere leiebilen i LA og så fly opp til SFO siste dag av ferien. Er det mulig, og fordelaktig, å få lagt en reise med United LAX-SFO til opprinnelig booking OSL-CPH-SFO t/r? Tenker på bl.a bagasjehåndtering.
Regner med at dette er poengbooking? Det er isåfall mulig mot et endringsgebyr på 150 kroner, ekstra avgifter og poengdifferansen mellom ren SAS-billett og Star-alliance-billett (30000 poeng i business hvis du har brukt CT, det samme per person hvis ikke). Hvis du har brukt Fly Premium vil det mest sannsynlig ikke lønne seg da denne ikke kan brukes hos Star Alliance og differansen vil være 70000 poeng per person.
Jeg la til et UA segment i min SAS booking for litt siden. Flyr inn til LAX og ut fra SFO. Fikk lagt til LAS-SFO så jeg har gjennomgående billett og mulighet til å sjekke bag hele veien. Dette er en betalt billett og ikke bonus
Jeg antok faktisk at det var vanskeligere på en ikke-fleksibel betalt booking, men så feil kan man ta Bra for alle som har behovet så klart.