Hei Jeg har tidligere opplevd at vår tur til MIA med TAP har fått endringer, og selv om jeg finner alternativer får ikke SAS til å booke. Jeg ville nå booke en tur OSL-LIS-TMS t/r med TAP. Måtte bruke telefon fordi jeg trenger overnatting i LIS, sas.no viser tilgjengelighet på alle leg, også kombinasjoner, bortsett fra med overnatting i LIS. Når jeg ringer CT-telefonen finner de ingenting med TAP. Ikke en gang OSL-LIS uten andre legs. Hadde en lengre samtale med Suzy på telefonen. Hun plukket opp to over ni og var meget hjelpsom. Hun var tydelig nybegynner (hvad är companion ticket? Åja, voucher..) og måtte straks ringe sin mentor, og takket og unnskyldte fordi hun måtte lære, og det var nyttig å få vanskelige spørsmål. Hun skal ringe meg tilbake senere. Ble oppringt etter en halvtime, Problemet i følge henne var at det bare var eco tilgjengelig, derfor fant hun ikke. Men jeg kunne booke biz OSL-LIS på nettsiden. Jeg har booket OSL-CPH-LIS-TMS-LIS-OSL på nettet mens jeg venter i kø, og gir henne referansen til den, om hun kan fikse OSL-LIS i stedet for et ukristelig 0530 fly fra CPH? Det skal fikses, det skal også fikses i bis, jeg skal bare vente på bekreftelse. CT skal også flyttes fra gammel booking Er det standard om dagen at man må trykke på en rød knapp under bordet for å booke TAP? Er det bare nok et utslag av hva den ene og andre agenten får til? K
Ganske nære! Tikket inn oppdateringer fra app og epost, alle reisene ser ut til å være i boks i bis. Eneste som sviktet var bruk av CT. Før jeg startet prosessen hadde jeg CT med varighet 31.dec 2023, nå har jeg CT med varighet 31. dec 2021... Så da må det ringes inn en gang til. Tenk om gullposten kunne ordnet slike enkle ting. K