Kan man booke utreisen med poeng og CT, og så booke returen senere? Og betale poeng for tur/retur? En til, kan en booket CT med gyldighet i år, bookes om senere i år om reisen er i 2023?
Du kan booke en vei og legge til retur senere, men du må betale endringsgebyr. CT sin gyldighet gjelder på bookingstidspunktet, så CT fra 2022 kan i prinsippet brukes helt frem til desember 23 om du finner tilgjengelighet så langt frem. Dog merk at det ikke kan gjøres (frivillige) endringer på en CT som er utgått.
Nei, det siste fikk vi merke på årets reise. Så samme CT kan brukes for returen også, men prosedyren krever et endringsgebyr?
Hei! Kan man fremdeles bestille kun utreise med bonuspoeng og CT, og så legge til hjemreise etterpå? Det haster litt å finne ut av dette da jeg holder på med en bestilling nå, så jeg blir veldig glad om noen vil svare meg på dette
Det kan du. Men du kan også bestille en hvilkensomhelst reise som retur. Og vente på bedre seter og ringe inn og booke det du ønsker for et gebyr på 150kr per pers. PS: forutsetter at du reiser med *A ikke ren SAS booking som nå er dyrere med CT.
Tusen takk for svar!! Det er en Star Alliance booking ja. Men når du sier at SAS booking nå er dyrere med CT, da mener du å endre ikke sant? Jeg skal bestille utreise for 5 personer, fordelt på to ulike datoer og har for øyeblikket ikke nok poeng til både utreise og hjemreise for alle 5
Nei, CT eller ikke CT har ikke noe å si. Men en ren SAS booking er jo per i dag dyrere å forandre på eller kansellere en en *A booking.