Booket leiebil tidlig søndag morgen i Edinburgh da vår plan med busstur gikk i vasken. Gikk optimistisk ned til Sixt og møter en svært stresset betjening som sa at de kun hadde 2 biler igjen og de var en annen klasse og dermed måtte vi betale ca 70 pund ekstra. Om ikke vi gjorde dette var det ingen bil å få... Beit i det sure eple og leide bil da vi ville på tur. Helt ny Audi A4 vs. Peugeot 308 forsvarer ikke 70 pund opp da jeg ikke ville ha så dyr bil i utgangspunktet. Har jeg en sak? Hvor skal jeg klage? Bilen ble booket gjennom SAS sin portal.
Ville nok prøvd meg her, du har jo booket spesifikt klasse. Så mener det er urimelig at du må betale for det når firmaet(sixt) ikke leverer etter avtalen.
Dette må du ta med Sixt. Og nå har du jo gått med på og betalt ekstra for upgrade. Det er veil feilen, du burde ikke tatt apekattennfra de... bare nextet å betale og fått bil. No Probs!
Det var flere folk bak i køen og ville ikke ikke gi oss bil til den klassen vi hadde booket. Om vi ville ha bil var det å betale, alternativet å gå. Har aldri vært borti værre kundebehandling.
Takk. Booket via SAS sin portal og fikk bekreftelsen fra [email protected] Dette er årsaken til at jeg var usikker. Sendt meling til Sixt, venter spent..
Klagen skulle sendes SAS, nå er det gjort via det generelle customer care skjema. Ikke helt tilrettelagt leiebilklager, men dette var eneste måten i følge SAS på kundeservice (telefon).
Da er saken ferdig og jeg skal få tilbake mine ca 70GBP på mitt Amex kort. Til slutt var det Sixt i Norge som fikk saken og de fikset opp i samarbeid med Sixt i Edinburgh