Boracay

Tråd i 'Reisemål' startet av mcleif, 26. febr 2014.

1. mcleif

mcleif Nytt Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som vil dele triks og tips ved reise til Boracay?

2. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Er noen år siden jeg har vært der nå, men det er en nydelig plass. Dog sier mange at det har blitt for overturistifisert. Men det er folk som har vært der for mange år siden da det bare var strand, bambushytter og backpackers som gjaldt.
    Nå har det jo til og med kommet McDonalds på øya. Og så finnes det hoteller i alle mulige slags varianter.

Fra Manila er det best å fly til Caticlan da det er nærmest. Alternativet er å fly til Kalibo, men det er 1,5 time i buss før du tar båt ut til øya.

Kanskje det hadde vært lettere å svare dersom du var mer spesifikk i spørsmålene? Så skal jeg gjerne svare jeg.

3. Helikopter

Helikopter Medlem

Likes mottatt:
    272
    Bonuspoeng:
    63
    Husk å beregne god tif fra internasjonal terminal til innland. Du må ta taxi rundt, og det er en veldig trafikert vei.

4. mcleif

mcleif Nytt Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8

Hei, takk for svar!

Hittil har jeg bare bestilt fly til Tokyo, og skal feire nyttår der. Men vil også ha litt sol å varme, så tenkte å ta 2 uker før nyttår på Boracay, da det virker å være nærmeste plassen for det på den tiden.
    Har også lest flere plasser at øyen kansje ikke er den perlen den engang var, og at den hvite strenden de er så kjent før, er mer som en søppelstrand nå?

Del denne siden