Bord/Komfort SAS Plus Airbus A330-300

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Padden, 20. april 2017.

1. Padden

Padden Nytt Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    .

Last edited: 28. febr 2021
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har sittet i Plus t/r ARN-HKG og kan ikke huske at det var noe problem. Jeg er litt drøy rundt livet.
    Men jeg synes det er ubehagelig med bordet oppe i seterad 1 på SAS sine små Airbuser.

3. olekvi

olekvi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Ditto. Antar at den som omtalte problemet er klar over at selve bordplata kan skyves fram etter at den er vippet opp? :)

4. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Satt på en flight NCE -> OSL for en stund tilbake og personen ved siden av fikk bordet i god vinkel når han la det ned. Endte opp med at han måtte benytte bordet ved siden av :cool:

5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Dette var ikke en A330 men en B737 og det er noe ganske annet. Der er det Go seter i hele flyet bortsett fra 1 og nødutgang og på de maskinene kan det være svært vanskelig å spise uten å holde pusten ..

6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skal fly Plus fra IAD tol CPH 27.07 og gleder meg ...

braathens safe, RoadKing and Xflipper like this.
  7. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er riktignok 80 kg fordelt på 177 cm., men jeg kan ikke forestille meg at noen vil ha problemer med bordet i Plus på A330.

Eller... Dette bildet fra en reise for nesten 2,5 år siden kan vel kanskje antyde at det var mindre plass enn jeg husket (har ikke fløyet Plus i ny kabin siden da). Tror naboen var omtrent på min størrelse (kan ikke verifiseres, derav anonymisering), samt at bildet er tatt over et ledig midtsete. Men det gir forhåpentligvis en slags idé.[​IMG] .

8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du er en voksen mann på mange hvis ville jeg heller lett etter et sete på en førsterad og ikke midtsete i eco+ en å være bekymret for bordet. Det kan justeres godt i retning mot stolen foran. Mitt eneste " ankepunkt" mot SAS eco+ er at de ikke (har spesialøllet til Mikeller) har fullt så god plass mellom setene som jeg kunne ønske meg med min to meter. Når det er sagt er det en drøm sammneliknet med et normalt eco sete.

9. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Her kommer nok et beroligende innlegg.
    En tidligere kollega har tydelig sagt at SAS Plus er veldig bra.
    Vedkommende er høy,stor omkrets og liker å spise mye.
    Håper du får en fin reise.

10. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Rettelse: Var NCE - CPH med Airbus av noe slag. Personen satt i Plus på rad 4 tror jeg det var. Når han la "ned" (over magen) bordet så det mere ut som en hoppbakke.... Flaks for han at han hadde raden alene og kunne bruke bordene på begge sider ellers tror jeg vaske folkene hadde fått en seriøs jobb ved ankomst på CPH!

11. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Du får ikke tilgang til lounge med plusbillett. Men er du star gold kommer du inn

Del denne siden