Bilder fra middagen i Speilsalen. Et makaløst måltid. Det var dessverre litt redusert i forhold til normalmenyen pga omstendighetene, men flott likevel. Anbefales alle.
Britannia har normalt en feiende flott frokostbuffet, under dagens situasjon var det a’la carte. Herlig opplevelse og mye man kunne velge i. Jeg gikk for Røros yoghurt med müsli, omelett og smørbrød med lun leverpostei og bacon. det ble også servert ostefat med spekemat, glemte dessverre å ta bilde av dette.
Beklager de «blå» bildene, men den spesielle belysningen i Palmehaven og min tlf ble ikke helt venner.
Siste måltid ble inntatt på Brasseriet, som hadde et flott utvalg øl på fat. Her tok vi Piggvar, dessverre glemt bilde her og. Men forsikrer at det var nydelig.
Dette ser veldig bra ut! Kanskje jeg bør spandere på meg en kortreist tur i nær fremtid. Fikk du besøkt spa-avdelingen? Eller kanskje den er stengt for tiden. Er vaffelhjertene pakket i plast eller er det en eller annen kulinarisk et eller annet som er spiselig?
Anbefales på det varmeste. De sa at det nå på kort sikt er mye ledig pga avbestilinger, det var svært mange fra USA (!) som naturlig nok ikke kom. Den er stengt, men forhåndsbestilte spa pakker leveres. Der tror jeg alt var tilgjengelig. Det er ikke plast, jeg husker ikke i farta hva det var, men det var fullt spiselig. Som jeg merket det var det ingen egen smak av den substansen.
Mat + Caviar + Champagne + vinpakke + Espresso + Konjakk ble omtrent 5k pr person. Det skal bemerkes at konjakken var i spesielt høyt prisleie . Tok den helt ut, meget spesiell anledning .
Det var nok lardo’en. Men prisene var ikke redusert? Litt mange i dag som kjører redusert tilbud, men full pris. Ja, ja, alternativet hadde kanskje vært høyere pris pga. smitteverntiltak som koster bedriftene mye, eller, i verste fall stengt.
@RoadKing Hvis vi ikke kommer oss til Dublin så ser der ut som Britannia er et alternativ .... .... hva sier du @anders82 ??
Høres ut som en fantastiske pakke, herlig lesning @RoadKing TAKK. Dette skal prøves, sommer ferien planlegge å rundes av på Britannia hotell.
Ja, jeg stusset litt på at ikke overnattingen var billigere f.eks. Britannia gikk visstnok 60 mill i underskudd ifjor. Kan hende er det et valg man gjør, at man ikke vil redusere prisen for å opprettholde eksklusiviteten. Nå skal det føyes til at bare 2 av 5 etasjer var åpne og det er kun onsdag-søndag. I en slik setting blir det jo enda mer eksklusivt. Når man så har a’la carte frokost, så kan jeg leve med det. Det var folk der, men vi opplevde det ikke som overfylt. Det er gir jo også en følelse av eksklusivitet