Bruk av CT til Vinterferien 2020 - OSL-IAD

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Flybazz, 30. juli 2019.

1. Flybazz

Flybazz Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Hei.

Prøver å finne award billetter i C til Washington DC (IAD) i vinterferien (15.feb - 22.feb). Ikke så fleksibel på dato (+/- 1 dag). Finner ingenting. Vil det si at de ikke finnes og ikke blir tilgjengelig eller må jeg vente og sette opp alerts?

Forslag mottas med takk!

2. Stavangeren

Stavangeren Medlem

Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Med SAS er det ikke ledige bonusseter i business verken i februar eller mars. Husk at SAS legger ut sine seter 330 dager før, og business stort sett bare to seter per flygning. Så kommer det gjerne flere bonusseter, men ofte tettere opp til avreise. Å sette opp alerts er nok beste alternativet.

Finner heller ingenting i C på Award Fares for Star Alliance mellom Europa og IAD i februar.

3. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,385
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tror du er for sent ute (attraktiv periode) ift de selskapene som legger ut bill. tidlig. Jeg sjekket en del ruter *A i XF nå (fra BRU, MUC, VIE, FRA) og det er null award. Håpet kan være LH som vel synes å legge ut bill. i biz 3-4 måneder før ut fra det har tolket meg til...

4. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,685
    Bonuspoeng:
    183
    SAS pleier ofte å legge ut litt ekstra billetter 3-4 måneder før, så det er bare å følge med. De siste årene har det vært ganske god tilgjengelighet for vinterferietur til østkysten ved bestilling i november/desember.

Gullars and Flybazz like this.
  5. Flybazz

Flybazz Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Takk - da følger vi med!

6. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Har booka turer til USA nå i slutten av november, og 4 mnd før legges det ut ekstra seter. Mykje til Ord, men andre destinasjoner finnes

Del denne siden