Brussel Airlines

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Darkcho, 30. jan 2015.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    akkurat gjort min første booking med Brussel Airlines (rart hvor mye lettere det er å booke andre *A nå som SAS har slaktet EuroBonus). Har fått en referanse fra reisebyrået, Via Agencia, men den finner hverken SAS.no, SAS Appen eller Brussel Airlines. Tenkte det var mulig å legge inn feks EB nr på forhånd, evnt sete om det lar seg gjøre, men den gang ei. Er det noen triks jeg bør kjenne til her?
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,
    Prøv lot.com - det pleier å løse seg
     
  3. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg booket nylig Brussels Airlines i Economy (intra Europa) med Avianca LifeMiles, og ble da booket i Flex&Fast, som tilsvarer Economy Extra. Interessant om dette er konsekvent, for da vet jeg hvilket selskap jeg skal fly med LifeMiles fremover :)
    Flere som har opplevd det samme på Brussels Airlines med LifeMiles eller andre bonusprogrammer?
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Brussels Airlines bruker vel fortsatt PARS/Atraxis .. Swissairs gamle reservasjonssystem. Disse bookingene vil ikke vises hos andre flyseslskaper.
     
  5. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk du noe EB poeng for flyvningene med Brussel Airlines? Jeg fikk akkurat 4 eposter:

    "Dear EuroBonus Member, 608842183
    We regret that we are unable to retroactively register points for our partner flight number/s.
    Our partner has confirmed that your booking class on SN 2288 20feb15 OSLBRU is not valid for accrual of EuroBonus points."
     
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Jupp, 150poeng for ene, 250 for andre.
     
    yukho liker dette
  7. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    OT
    Har du noen triks for å slå opp Swiss flighter? Swiss er jo svært sparsommelig på sine egne sider, får verken opp setevalgene som jeg har gjort og glemt ved bestilling, flytyper mm.
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nei desverre. Inntil de kutter over til Amadeus neste år, sitter de i sin egen boble.
     
    GinTonic liker dette
  9. ulfjj75

    ulfjj75 Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei,
    Noen som har erfaring med Brussel Airlines fra Abidjan - Brussel?
    De bruker en A330-300 på ruten. Vurderer om jeg skal oppgradere til Business for 30 000 EB poeng. Er det noen som vet om det er verdt det?
    Finner litt forskjellige reviews over deres Business class, så er litt usikker.
     
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
  11. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Har booket en Businessbillett med Brussel Airlines fra Malaga til Oslo. Ser at @tommy777 gjorde en test med godt resultat i November 2013.

    Noen som har prøvd de nylig og vet om det er verdt pengene for denne reisen? Alternativet er en fullbooket mikkellerklasse til CPH....
     

Del denne siden