Bryllupsreise september

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Blades33, 08. sept 2015.

  1. Blades33

    Blades33 Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    (Ikke sikker på om denne havner på riktig sted, isf beklager!)

    Men; Jeg skal gifte meg, og jeg øyner muligheten til en skikkelig "nå eller aldri-ferie". Alt er mulig, selv om "rimelighetens grenser" nok også gjelder.

    Jeg er åpen for de fleste forslag og innspill, men vi kan jo sette noen små begrensninger;
    Det bør åpenbart (?) være sol og varme, strender, men også noe mer enn bare paraplydrinker.
    Vi vil gjerne holde oss innenfor 30-35.000 per hode (to, ja ;))
    10-14 dager
    September 2016 (tentativt siste halvdel!)

    Jeg er ute etter alle tenkelige (og utenkelige) tips, tanker og innspill dere verdensvante mennesker måtte ha. Inspirér meg i vei, egentlig!
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det første jeg tenker på er Sør-Afrika - landet som har alt! For en uke eller to vil jeg anbefale Cape Town og området rundt, roadtrip og ikke minst safari. September er riktig nok tidlig vår der nede, men det kan være varmt og godt likevel. Dere kan eventuelt kombinere Sør-Afrika med ett sol & varme-stopp på veien. Bare å si fra om du vil ha mer detaljerte tips!
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skal holde meg unna å tipse fly, det er det andre som er flinke til. Men romantisk ferie? Det MÅ bli Koh Mook Sivalai resort!

    http://www.komooksivalai.com/
     
  4. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,943
    Likes mottatt:
    3,898
    Bonuspoeng:
    113
    Sør-Tyskalnd, alpene og Italia er flott i September. Vår kanskje desiderte favorittferie er leiebil fra Munchen for så å kjøre gjennom alpene ned til Italia.
    I fjor kjørte vi nedover til Porto Venere (Cinque Terre ligger like ovenfor), tok ferge over til Korsika og Sardinia med retur via Roma og Toscana. Denne reiseruten har alt dere ønsker. Europas kanskje flotteste strender (sammenlignes ofte med Karibien) finner dere på Korsika og Sardinia. Flotte byer, god mat og drikke, kultur og ikke minst varme er med dere stort sett på hele turen. 14 dager kan imidlertid bli noe lite på en slik runde så da må dere gjøre beinharde prioriteringer ;)
    Bare å gi et vink på PM om dere ønsker mer detaljer :)
     

Del denne siden