Ser litt på ulike tidspunkter for en bonustur over dammen ila våren. Finner eco til 50 000 t/r i SAS bonus kalender, men øker til 60 000 t/r når man går videre. Noe på gang? Takk for svar!
Litt usikker på hvorfor du får opp 50 000 t/r. Riktig pris "over dammen" i eco skal være 60 000 og slik har det vært så lenge jeg kan huske i alle fall. Har dessverre vondt for å tro at SAS har tiltak på gang som skal gi mer for poengene.
Har du prøvd å gå til bestilling? Eg opplevde noko liknande, men meir ekstremt, for ei tid tilbake. Prisen vart korrigert då eg trykte meg vidare for å booke billettane.
Feil skjer jo av og til Fikk selv bestilt noen en veis Plus billetter med Fp4 til 4k poeng pr stk for litt sida.
Samme her. Dette var rett etter pris for enveis gikk fra 6k til 5k. Jeg tipper at noen glemt å oppdatere FPrabatt satser tilsvarende. Var fiksa innen ett par dager hvis jeg husker rett.
Jeg fikk booket en-veis biz i Europa (Oslo - Roma, via Frankfurt) for 18k poeng per person for et par dager siden, dette skal vel koste 36k. Har fått utstedt billetter, men poeng er ikke trukket ennå.