Vet ikke hvordan resten av befolkningen hadde tatt det, men jeg hadde blitt fly forbanna hvis jeg hadde blitt henvist til buss for fly og det var det eneste alternativet de klarte å fikse. https://www.aftenposten.no/norge/i/mRVWg0/Matte-sette-inn-buss-for-fly-etter-tekniske-problemer
Er ikke så mange andre alternativ da.. Du har jo tog da, men det hadde jo ikke gått for 24 tiden isåfall, og sove kuper til 187 stk hadde nok ikke vært tilgjengelig... Bedre å komme seg hjem enn å bli sittende til dagen etter, hvis man må på jobb eller andre ting. De fikk jo tilbud om å booke om til feks i morgen for de som hadde tid til det
Har selv opplevd det, Trf-Trd når den fine tåka la seg langt ned i barteby. Men vi la oss på hotell og jeg fikk klapp i cockpit på hjemturen. Hyggelige kollegaer er kjekt å ha. Resten av flyet tok buss og vi ankom Værnes ca samtidig, de i bussen så ut som de hadde hatt en dårlig natt.
Dette er vel manifistasjonen av busskam, skammen over å sitte på en buss når man kunne/skulle ha fløyet...