jobben har bestilt meg en tur OSL - BRU - MAD i eco, booking klasse M. Det er en rimelig dyr eco, så jeg får såvidt jeg kan se eb 100%. Rykker jeg opp får jeg 200%. Begge leggsa er i overkant av 2 timer Ser at Brussel air har samma bud opplegget som SK, så er spørsmålet, er det verdt €100 pr leg for å reise foran i vogna... Jeg kan ikke drikke uhemmet med børst fordi jeg skal rett i møte når jeg kommer til MAD. Iht ruta har vi 35 minutter i Brussel... Så The loft er uansett uaktuelt og som EBD kommer jeg meg inn der iallefall skulle shit hit the fan. Skal jeg by, må jeg dessuten få splittet bookingen, min kollega som jeg reiser sammen med er neppe interessert. Jeg heller litt mot å droppe det. Hva tenker ekspertisen?
Ledig midsete og mer behagelige flights, litt mat og kanskje noen glass selv om det er rett i møte. Ikke verdt det for kun poengene men ellers så synes jeg totalpakke er OK Men, det et jo mulig å få kjøpt turen til lavere pris i C enn det du må betale i oppgradering. Sånn sett igjen ikke verdt det. Epler og bananer
Ledig midtsete er verd litt i min bok. Tenk om du havner ved siden av 2 stk på din egen størrelse.. Det er i alle fall min frykt.. Er ikke plass til tre av meg i bredden Og du er ikke akkurat en liten fis du heller.. Men merk, rykker du opp til P så får du 0%....