Bytte plass Plus/Business?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Sobril, 12. april 2016.

1. Sobril

Sobril Medlem

Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    18
    Husbonden, poden og jeg har bestilt oss en bonustur tur/retur Oslo-Miami med SAS. Har brukt CT for husbonden og poden i business, men pga for liten tilgjengelighet på business-seter måtte vi nøye oss med plus-sete for meg:(. Jeg er ikke spesielt keen på å sitte bak gardina begge veier mens de 2 andre velter seg i luksus der framme (I-lands problem - I know!). Spørsmålet er nå om det er mulig at vi bytter plass på den ene flygningen, slik at vi voksne får oss en tur med business hver. Noen som har prøvd seg på en slik variant med suksess?

2. Xflipper

Xflipper Senior Medlem

Likes mottatt:
    345
    Bonuspoeng:
    63
    Hør med innsjekk på den veien dere vill bytte. eventuelt så kan dere vel bare bytte sete ombord i flyet. Ser ikke hvorfor det ikke skal gå? Prøv på SAS nye upgrade tjeneste hvis den er oppe å går før turen? Så sitter dere kanskje alle i biz

3. Wiolenze

Wiolenze Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    229
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke noe problem at dere bytter sete den ene veien, eneste utfordring er hvis en av dere har bestilt spesialmat. Trenger ikke involvere byråkratiet , bare gjør det.

Sobril liker dette
  4. Sobril

Sobril Medlem

Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for svar.

Skal prøve å søke om oppgradering dersom det er mulig på bonusbilletter, hvis ikke får vi håpe at ingen stusser på et evt kjønnskifte i sete 1D:oops:

5. Wiolenze

Wiolenze Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    229
    Bonuspoeng:
    43
    "Cabin crew, please star passanger Count when possible", tror ikke de teller M/K:)

6. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,019
    Bonuspoeng:
    113
    Det går helt sikkert bra. :)

7. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Medlem

Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    18
    Vi har gjort det de gangene vi ikke har fått fire billetter i business til USA, og det har aldrivært noe problem. Jeg liker å ha liggesete om natta, så da får jeg og poden setet, mens mannen må vansmekte i Plus.

Sobril liker dette
  8. Ole

Ole Medlem

Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Overhodet ikke noe problem. Kan være greit å gi en liten lyd til besetningen slik at de er klar over det, iallfall med tanke på status.

Sobril liker dette

Del denne siden