Cabin crew AGP-BGO 20:25 15.juli

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Sikiduck, 16. juli 2017.

Tags:
  1. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    for en fantastisk gjeng.

    Jeg tror dette cabincrewet må være de mest hyggelige og morsomme personene jeg noen gang har opplevd på fly.

    Utrolig hyggelige og hadde veldig mye bra tips og erfaring å si når det kom til taxfree varer til kvinnfolka i familien. Endte opp med at hun ene dama foran valgte å kjøpe det samme siden hun crewet hadde fortalt så mye om det produktet (sminkegreier)!
    Spurte om alt gikk bra, om jeg ikke ønsket is til rosevinen osv., og når jeg gikk på do vitset han ene om at han skulle ta tiden, når jeg kom ut så bare "njaa dette ble to minutter, gikk fort unna her!", og når jeg gikk av flyet sa han "jeg tar tiden ;)". Haha vittig gjeng, også så smilende alle dem var.

    Var så bra at vi måtte si takk for den gode servicen når vi gikk av.

    Følte bare for å skrive et innlegg om dette. Kanskje noen av crewet er her og leser, de burde helt klart fått personlig ros.


    Har dere opplevd så god service at dere har fortalt dem det?
     
    Omaniac, Petter B-C, Misterix and 7 others like this.
  2. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan sende mail (husker ikke hvilken..) å skryte av crewet :) den samme mailen kan forøvrig også brukes til klager.
     
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,394
    Bonuspoeng:
    183
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,310
    Likes mottatt:
    35,206
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, eg passar alltid på å sende inn skryt i etterkant dersom eg har hatt ei god oppleving. Det trur eg kabinpersonalet og andre set pris på. Og ved å sende inn via kontaktskjema, vil forhåpentlegvis sjefane få vite at dei har bra folk under seg.
     
  5. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,394
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har som regel brukt diamantmailen, men veit at eg to gongar har brukt kontaktskjema for å gje ros. Som du seier er det nok greitt å bruke dette slik at dei som sit i dei øvre etasjane kan hente ut data og lage fleire fine PPpresentasjonar.

    Har ikkje funne kategoriar i skjemaet for "udugelig ledelse", "håplaus pressekontakt", "WTF" eller "hallo?". :)
     
    Kristian liker dette

Del denne siden