Car service JFK til Jersey City

Tråd i 'Reisemål' startet av onkelskrue, 08. mars 2016.

1. onkelskrue

onkelskrue Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Skal en tur over fjorden til NYC nå i mars, og håper noen har gode forslag til hvilken car-service man bør velge.
    LAnder på JFK i 2030 tiden mandags kveld, og skal over til Hyatt Regency Jersey City.

Er så mange å velge mellom, men har sett på bl.a : luxor limo, carmel, dial7 etc.

HAr ikke vært på JFK siden 1982, så er ikke lommekjent, så meet&greet hadde kanskje vært toppers :)

2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,961
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har god erfaring med GroundLink. Du legger inn flight number så du ikke trenger å bekymre deg så mye for forsinkelser og du kan velge om de skal møte deg ute eller inne. Da jeg ble hentet på EWR ringte sjåføren og vi avtalte hvilken utgang han skulle møte oss ved. Da jeg ble hentet på LAS dukket sjåføren opp ved bagasjebåndet og ordnet alt derfra. Veldig deilig at sjåførene vet hvor de skal og at du slipper å tenke på betaling. Rabattkoden MISS20 skal gi deg 20% rabatt.

RoadKing and onkelskrue like this.
  3. elgaaen

elgaaen Senior Medlem

Likes mottatt:
    575
    Bonuspoeng:
    93
    Hei.. Dial7 var bra! Der kan du velge mellom om de skal møte deg litt bortenfor utgangen (billigst) ellers koster det noe sånn som 12USD for oppmøte med plakat utenfor inngangen.
    Disse var i hvertfall billigst når vi var der i fjor!

onkelskrue liker dette
  4. Hamburgersmauet

Hamburgersmauet Medlem

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    28
    Har gode erfaring med Blacklane. Forhåndsbestilles, forhåndsbetales og inkluderer meet & greet; 188.43 USD. Garantert europeisk bil (S-klasse, 7-serie eller A8) om det er viktig. Kan selvfølgelig være litt vanskelig å treffe på tiden, men tror det inkluderer inntil 1 timers venting.

onkelskrue liker dette
  5. Corleone

Corleone Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
    Håper det er greit å bruke denne tråden.
    Reiser med BA til JFK på fredag.
    Har bestilt privat transport, flyplass - hotell t/r. (Andaz, Wall street). Koster USD 161 hver vei. Dette blir første gangen jeg reiser til USA. Hva forventes det at man tipser for nevnte transport? (synes prisen er vel høy allerede :))

6. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er ingen ekspert, men mener å huske at tommelfingerregelen er at 15 % er minimum. Dog mulig at man kan justere noe ned når summen er så høy.

Del denne siden