Jeg fant noen bilder fra en tidligere tur med Cathay Pacific First Class fra Hong Kong til Mumbai, og tenkte å dele dem her. Jeg føler at jeg mangler for mye bilder og info til å lage en god forsideartikkel av denne, men her i forumet er det heldigvis ikke så nøye hva man poster Knyttnevetest bestått. "Sjamparius" som Aune Sand kaller det. Ingen Krug??? :-( Russisk kaviar og laks til forrett. Jeg tror dette var en pumpkin soup, og jeg tror den var god... Salat med ett eller annet. Kan se ut som tunfisk. Morsomt å spise med selveste Homer Simpson. Homer er sur fordi jeg har bedre mat enn ham. Ostetallerken. Dessert. God plass på dass. På tross av at de ikke hadde Krug på denne flyvningen synes jeg Cathay Pacific har et tipp topp First Class-produkt med gode seter, nydelig mat og super service. Jeg får ta flere bilder neste gang så det blir en "ordentlig" rapport.
Spurte ikke etter krug, men fløy dem i F fra HKG-HND for en drøy måned siden. Tok et glass etter take off, og det var ikke Krug. Ellers sov jeg hele turen og skippet alt av kabinservice. Så takk for rapporten. Det var svært gode seter.