Tenker å lufte stemningen for en liten samling i Norges moralske hovedstad Trondheim før sommeren. Hva er vel bedre enn å samles for å drikke Champagne, fortelle røverhistorier og kanskje spise en liten matbit? Mulige retauranter/vannhull: Britannia: Palmen eller Vinbaren. Raus: Flere her inne har lagt igjen noen gode kroner der. Spontan: Hvis de finner nye lokaler. Kom gjerne med forslag om dere har noe på hånden. Legger til en liten poll med aktuelle datoer:
Særdeles godt forslag! Altfor lenge siden jeg har besøkt Trondheim også. Jeg stiller i alle fall viss det blir den første helgen.
Oppdaterer med hvem og når mot slutten av måneden. Praktisk at spontan åpner i (etter planen) i slutten av mai. Kan få seg en matbit der sammen med en rikholdig vin/bobleliste. Kan alltids bevege oss videre til Raus/Brittania for litt herlig Krug o.l etter mat. Vi kan rulle ut den røde løperen i uke 34 også
Norges moralske hovedstad er Bergen, og Brann spiller i Stjørdal søndag 19 så skal se om jeg klarer å ta turen om det blir den datoen
Hadde vært gøy med en ekstra unnskyldning for en tur hjem til Trondheim, men redd det ikke passer før sommeren. Kos dere, håper å få til en annen gang
Vet ikke om jeg er kommet meg tilbake til landet innen da, men hvis spontant oppmøte tillates så satser jeg på at jeg rekker det.