Drar med en flight fra Oslo til Berlin kl 11 i morgen, onsdag, men fikk allerede nå varsel om at jeg nå kan sjekke inn. Kan ikke huske at jeg har kunnet gjøre dette 24 timer før avreise før, bare 22 timer før. Er det et nytt tilbud?
Har også opplevd mulig innsjekk både 24, 25 og 26 timer før. Har en flight kl 15:35 i mrg, og sitter egentlig med forventning om å kunne sjekke inn snart.....
Viss det er SAS vi snakker om så kan du vel sjekke inn på sas.no opptil 30 (eller er det 36?) timer før oppsatt rutetid.
Snakker om SAS, ja. Innlegget var basert på når jeg fikk varsel om innsjekk. Har aldri visst at man kan sjekke inn tidligere enn 22 timer før avgang.
Jeg har også fått varsel på telefonen 24 timer før på de siste SAS-flyvningene mine. Eller, gjerne 23 timer og 58 minutter før, men for alle praktiske formål 24t og ikke 22t.
@shyneno @Erot når du går inn i SAS appen trykker du på "check-in" (midterste knapp nede, i allefall på iPhone). Deretter trykker man på start check-in, og skriver inn etternavn og bookingref. Med denne metoden kan du sjekke inn opp til 36 timer før avgangstid!
Jeg har ofte lurt på hvorfor jeg ikke får løpenr 1 når jeg sjekker inn. Nå vet jeg Antar at dette har med connecting flights å gjøre? Fikk sjekket inn på nett mange timer før jeg fikk muligheten på mobilen til en flight i morgen
Testet også dette ut i går, da jeg hadde behov for å endre returdato OSL-TXL en dag tidligere enn planlagt (med SAS Plus-billett oppgradert med OT), og fikk fikset det ved bruk av denne metoden. Takk for tips, hadde ikke fått endret med kortere innsjekkingstid da flyet jeg tok gikk nøyaktig et døgn før det jeg oppsinnelig skulle ta, og det sparte meg for å ta en telefon til kundeservice og ekstra styr