Jeg fikk akkurat en mail med julegave fra Club Carlson, denne bestod av 10 000 poeng. Hyggelig! Måtte gå inn å trykke på en link for å claime denne, den postet ikke umiddelbart men av erfaring er det ingenting som poster umiddelbart hos Carlson. Flere som har fått julegave? Jeg er forøvrig Gold, men det blir siste året nå da det visstnok er slutt på matching fra EBG+. Det blir jo litt kjpt etter 5 år med Gold.. men har bare 20 netter/15 stays i år og nå blir det ingen flere opphold i år. Sånn sett håpet jeg faktisk at gaven var fornyet Gold.
Hvor har du fått vite at det er siste året med matching fra EBG+? Hvis det er tilfelle må jeg jo få ut fingern å matche asap
Nei, det jeg hørte var at dette kan i fremtiden kun matches en eneste gang fra EBG+ til CC Gold. Så hvis du ikke har gjort det før får du en gang, men om du har gjort det før er det slutt. Visstnok, basert på andres erfaringer i år. Vi får se om et måneder, jeg prøver jo igjen naturligvis.
Jeg fikk også 10 000 Er Concierge. Og jeg har også lest/hørt at man nå kun kan matche en gang med EBG.
Det med matching stemmer. Jeg har matchet en gang før med EBG, men forsøkte en gang til nettopp, og fikk avslag.
Har nettopp forsøkt å matche med EBG hos HHonors, vil det gå? Eventuelt, vil de matche Best Western Diamond? Noen som vet?