Companion ticket bestilling krøll!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av yukho, 17. mars 2015.

  1. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som hater å ringer det nummeret?? jeg kvier meg hver gang!! Grusom lang ventetid med samme musikk om og om igjen... men enda verre er det når de sier du ikke hadde noen "valid companion ticket offer" inne!! Ringte Amex nå, viste seg da jeg booket ifjor, så hadde jeg 2 "valid CT", men de brukte den siste i rekken, nå har den første gått ut! Men det er da f*** ikke mitt problem... Nå skal de undersøke hva de kan gjøre og ringer meg forhåpentligvis opp igjen snart.... grrr...
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    ENDA en god grunn til å få dette online med ett skikkelig system i bunnen! Skjønner veldig godt frustrasjonen.
     
    agrims liker dette
  3. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Irriterte meg grønn jeg også da jeg ringt ang. CT! Fant ut etter jeg bestilte, hadde dem skrevet feil etternavn, og måtte ringe tilbake.. Tilsammen brukte jeg over 1 time i ventetid + at det tok sin tid å gå igjennom alle tilgjengelige billetter! På høy tid at man får kan ordne dette online! Latterlig at det skal ta så lang tid!
     
  4. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Med litt fram og tilbake, så ordnet det seg allikevel... puhh... Nå må jeg ringe det nummeret igjen, liker virkelig ikke og ta bestillinger over telefonen, både jeg og kona har lange rare navn, og stave over telefonen er risikosport! Så har dem kanskje ikke ruta eller dato du ville ha, man føler man må ta en avgjørelse på sparket...

    Helt klart!
     
  5. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Da er billettene til slutt i boks... håper at vi kan bestille online neste gang!
     
    agrims liker dette

Del denne siden